Archief - Vanalles tekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freeeke

Legacy Member
Ik verkoop hetvolgende :
( lijst word in de loop van de avond mss geupdate )
prijs = minimum/meeneemprijs
Afhaling te Berchem/antwerpen
post mogelijk op kosten van koper, weliswaar niet in de prijs begrepen
prijs is onderhandelbaar,maar wees redelijk
thread staat ook op tones/loveno
foto's/meer info... op email/msn : [email protected]

- case + voeding : 10/20
- Moederbord ; ECS K7VTA3,enkel mobo , geen doos/drivers/... 10/15
- 256ram pc2100 corsair CM64SD256-2100/M 10/15
- cooler voor socker462 5/10
- Sony dsc-p51 Sony digitale camera 2mp + 128mb ( en paar kleinere kaartjes ) volledig met doos enzo. 75/100
- HUB 12p 10+100 20/25
- hub 24p 10mbit 10/15
- cdwisseleraar op oude scsi aansluiting
- 1 oude laptop p133/166 met 128ram + cdrom + diskette , komt samen met zelfde laptop, maar kapotte (ingebouwde) voeding( ook met hd/cdrom/diskette)
beide zonder batterij. prijs : 50/70
- Laptophd 40gb 4200rpm hitachi ( IC25N40ATMR04) 40/50
- 2x KVM kabelset 1.8M van dlink 10/12 ( perstuk, 20meeneem voor beide)
- kvm switch :aansluitingen;vga en 1x voor muis of toetsenbord( 2e aansluiting is voor oudere muis) ZONDER adapter 5/10
- kvm switch met oude aansluitinge voor keyboard of muis 3/5
- bakje voor hd in slot voor pccase , met sleutels ; 7/10
- Tamiya Rc-car: incl oplader, batterijen,zender ,veel toebehoren,etc ... indien meer info, post ik het hier wel 150/200
- Hp laserjet 6mp, neem regelmatig zijn blz slecht op , met nieuwe toonder. 15/20(zonder toonder , met toonder 50/60
- Motorola mpx 200 ( review : http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2081 )
Alles zit er normaal bij , buite de oortelefoontjes, die moet ik nog terugvinden, maar er zijn meerdere in de winkel te vinden vermoed ik.
je krijgt er een sdkaartje van 256mb, en misschien nog 1 van 128 en 64
is in vrij goede staat, klein barstje aan hoofdklep , maar geen problemen voor de rest
bevat standaard os dat is bijgeleverd , maar kan met "Windows Smartphone 2003 OS" geleverd worden, weliswaar op risico van verkoper (heb dit weliswaar succesvol geinstalleerd op een ander zelfde toestel.
prijs : 100/125
- Laptop siemens cel 700 - 20gb - 256ram - 12"(800-600) - usb- dvd
toetsenbord is kapot(eruit gehaald) ,toetsenbord op ps/2 meegeleverd
batterij is stuk
speelt divx goed genoeg af
100/125
-veel tijdschriften pcgameplay-pczone-netwerk-ché-...



Gratis bij aankoop van iets vanboven ( niet verplicht hé )

- Epson zwart/wit printer
- zeer oude cartridgelezer
- dvddoosjes voor 6dvd's (5stuks)
- siemens s45 met kapot scherm

Freeeke

Legacy Member
ik kan mijn begintread niet aanpassen,dan doe ik het maar hier:

batterij van mpx200 is eveneens in slechte staat , prijs voor alles word veranderd naar 75/100

white_steam

Legacy Member
*2x KVM kabelset 1.8M van dlink 10/12 ( perstuk, 20meeneem voor beide)

Meer info link?

20€ incl onder voorbehoud...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan