Archief - UITVERKOOP PC GAMES ( ook toppers! )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
ok dus nog altijd over:

Nog over momenteel:

- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)
- STEAM ACCOUNT MET HL en COUNTER-STRIKE 1.6
- LOGITECH Rumblepad 2

Firefoxbt

Legacy Member
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)

richtprijs incl. verzending?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
geef u maximum prijs, ik reageer wel als ik interesse heb of niet, alle spellen kunnen natuurlijk opgestuurd worden :)

tommekeuh

Legacy Member
ge kunt misschien antwoorden op mijn vraag: komt ge soms in leuven?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
lolz, sorry, niet gezien, "neen", maar ik stuur alles op via de post :)

Shello

Legacy Member
WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)

CD-keys niet geband van beide WC3?

Bod van 17 € incl. verzending

(ook gepost op tones.be forum)

Dinsdagland

Legacy Member
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)

€13 Inclusief verzending, mits het online nog werkt..

-_-_-_-

Legacy Member
warcraft 3 + frozen throne
17 euro exl

Als de keys niet gebanned zijn

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
pm gestuurd naar -_-_-_-_-_- voor warcraft 3 + fronzen throne

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
20 euro inclusief is goed, als je dat wilt pm me u gegevens dan maar, naam+adres :)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Steamaccount met 1.6 verkocht op TONES http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=650098#650098

Ik heb momenteel nog over:

- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

longpatje

Legacy Member
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
15 incl

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
genoteerd longpatje, maar ik zou daar graag 20 euro inclusief voor hebben :) we zullen even wachten

Foryow

Legacy Member
DARK MESSIAH : Might and Magic + Eventuele opleg
Ruilen tegen Colin Mcrae : DiRT ?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
sorry maat, alleen cash, ik wacht op crysis en assasins creed :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan