Archief - [UITVERKOOP] DEEL5: Volledige Systemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
voor PC2 en PC3 ga ik morgenavond (21/11/2007) afsluiten omstreeks 22u00

killerloop

Legacy Member
Heeft PC2 een gewone VGA aansluiting?
en als er nog plaats is om een netwerkkaart in te steken.
bod van 170€ op pc2

SpYdR0

Legacy Member
hij heeft een gewone VGA aanlsuiting en ook onboard netwerkkaart 10/100 mbit.
Er is ook nog 1 pci-slot (pci riser is bijgeleverd en in de kast geplaatst) waardoor je nog een extra netwerkkaart (of ander pci-apparaat) kan toevoegen.

bod van 170 dus genoteerd!

SpYdR0

Legacy Member
Het is 22u00 :)

PC2 verkocht aan "ik ben jos" voor 200 € (meeneemprijs)
PC3 verkocht aan "timmeken" voor 145 €

Voor de overige systemen doe ik een prijsverlaging:

PC1 nieuwe minimum: 300€ nieuwe meeneem: 350€
PC4 nieuwe minimum: 200€ nieuwe meeneem: 225€
PC4 nieuwe minimum: 175€ nieuwe meeneem: 200€

Xylo

Legacy Member
eventueel geïnteresseerd met ruil van PC1 + opleg van mijn kant?:


- MOBO: MSI K7N2 Delta2 (AGP, SocketA, DDR,...)
- CPU: AMD Athlon XP 3000+ Barton
- RAM: 1024Mb DDR400 PC3200 = 512Mb G.E.I.L. CL2.5 + 512Mb Kingmax CL2.5
- HDD: 200Gb Maxtor schijf
- GFX: Asus X800Pro 256MB AGP (kunt OC naar X800XT, te unlocken naar 850XT op standard koeling)
- CASE: IDream C5 (niet zeker) met LCD scherm erop + extra 80mm fan met blauwe leds.
- PSU: IDream 350W (specs mogelijk in detail indien gewenst)
- OPTIC: DVD, CD-RW 52x en floppy.

Zeg aan welke opleg ge nog gedacht zou hebben, mocht je geinteresseerd zijn.

Voorkapje kapot aan een van de drives aan case.
DVD wilt soms niet van de eerste keer opengaan.
Ram loopt op 2 4 4 8.
Voor de rest allemaal perfecte staat.

SpYdR0

Legacy Member
hmmm, niet echt geïnteresseerd.
Dan zit ik met een minder systeem dan dat ik nu te koop stel.
Ik doe dat juist weg omdat ik een c2duo heb als gamepc en dan zou ik jouw pc sowieso ook nog eens moeten verkocht krijgen :)

belgianreaver

Legacy Member
ik heb zeker interesse voor pc1 maar ik heb maar 100€ en mijn pa wil niet bijleggen :x zal dan binnen 2 jaar nieuwke zijn zeker :(

belgianreaver

Legacy Member
ik kan wss wel kopen begin januari (na kerst/sinterklaas/nieuwjaar periode dan heb ik rond de 250 totaal en dan wil mijn pa wel bijleggen tot de meeneemprijs) maar ik kan nog niks beloven want we zitten nu in redelijke kosten met het overlijden van mijn moeder enzo.

SpYdR0

Legacy Member
Oei dat is minder. Alvast mijn innige deelneming.
Als er niemand anders met een bod of interessant voorstel komt en in Januari is hij nog niet verkocht, dan kunnen we dan nog altijd iets regelen. Zo ver is dat nu ook niet meer af.
We zullen dus zien of er hier nog reactie komt of niet

belgianreaver

Legacy Member
yup, maar het zal ook aan mijn punten op rapport liggen. btw. welke slots zijn er allemaal op dat moederbord en hoeveel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan