Archief - Twinmos 2*512mb 1a4t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
hey

kga nogmaals mn latjes probere te verkopen

Volgens Troman UTT BH-5
(en als je results bekijkt zal dit ook wel kloppen)

achieved oc door vorige eigenaar : 250mhz@2-2-2-5 (3.4vDimm)
testje : daarvoor moet je bij hem zijn ik zit hier al ganse tijd met TCCD, dus kon nix doen met BH-5
(mobo geeft trouwens te weinig vdimm)

met heatspreaders van coolermaster

capaciteit : 2*512mb

minimumprijs : 75€
meeneemprijs : is er nog niet, maar zal vermoedelijk 100~110€ zijn..
(meeneemprijs bepaald : 110€, afgehaald te gent ofzo)

Verzending : kosten & risico van koper
geen offtopic..
ik behoud me alle recht..

first come first serve !

Gothrek

Legacy Member
stabiliteits testje van je ram + het benodigde voltage zou mooi zijn

=>White<=

Legacy Member
factuur?


(Waarom gebruikte trouwens terug uw oud account jumper007?)

brechtvm

Legacy Member
=>White<= zei:
factuur?


(Waarom gebruikte trouwens terug uw oud account jumper007?)

idd, met factuurtje...

dit is mn 'back to the roots' account..
(ik maakte andere accounts aan om af te raken van het geflame, maar dit werd niet geapprecieerd door de mods, dus ben ik genoodzaakt de knop 'bad post'/report te gebruiken wss (tot nu toe nog niet moeten gebruiken, laat ons hopen dat het zo blijft)

mega_stihl

Legacy Member
brechtvm zei:
hey

kga nogmaals mn latjes probere te verkopen

Volgens Troman UTT BH-5
(en als je results bekijkt zal dit ook wel kloppen)

achieved oc door vorige eigenaar : 250mhz@2-2-2-5 (3.4vDimm)
testje : daarvoor moet je bij hem zijn ik zit hier al ganse tijd met TCCD, dus kon nix doen met BH-5
(mobo geeft trouwens te weinig vdimm)

met heatspreaders van coolermaster

capaciteit : 2*512mb

minimumprijs : 75€
meeneemprijs : is er nog niet, maar zal vermoedelijk 100~110€ zijn..
(meeneemprijs bepaald : 110€, afgehaald te gent ofzo)

Verzending : kosten & risico van koper
geen offtopic..
ik behoud me alle recht..

first come first serve !
ge hebt geen 256ddr pc3200 van twinmos nimmeer ?

_BizkiD_

Legacy Member
lo!
Rulen tegen Corsair CMX256A-3200LL(2*256) met opleg van mijn kant(35&#8364; of zo)?
grtz

brechtvm

Legacy Member
_BizkiD_ zei:
lo!
Rulen tegen Corsair CMX256A-3200LL(2*256) met opleg van mijn kant(35€ of zo)?
grtz

liefst geen ruil...
(zit hier momenteel met genoeg ram, vandaar dat ik uitverkoop hou :p)

110€ en ze zijn van jou :)

_BizkiD_

Legacy Member
Allez,bodje van 100&#8364; dan als we in gent kunnen afspreken!
grtz

brechtvm

Legacy Member
_BizkiD_ zei:
Allez,bodje van 100€ dan als we in gent kunnen afspreken!
grtz

Genoteerd !

100€ bod ben ik al blij mee :applause: :niceone:

de eerstvolgende weken ben ik echter niet meer in gent (vakantie voor mij ook)

maar kan het wel opsturen indien u dit wenst (dan hebt u het op 2dagen tijd)

_BizkiD_

Legacy Member
hmmm
Wil het liefst afhalen,want als mijn pa ziet dat ik weeral iets voor de pc koop zal ie boos zijn :D Maar blijf je dan in België of kom je gewoon naar gent niet meer?:unsure: Anders zalk wel naar zottegem komen.
gtrz

brechtvm

Legacy Member
kom wel naar gent NA die week hoor..
maar kwil maar zegge : nu dus niet direct :)
(1 weekje zottegem voorlopig)

Hoogste bod tot nu toe :

100&#8364;

indien 110&#8364; geboden = direct afsluiten

indien 100&#8364; blijft deze wss nog een weekje open (geraak toch niet vroeger in Gent)

brechtvm

Legacy Member
*bump2*
als niemand hoger bied gaan ie dus voor 100&#8364; weg :)

brechtvm

Legacy Member
*Shop in ou gat :p*

alé jongens, dit loopt hier nog tot 23:59 !
daarna ist afgelope, en alst zo blijft is den boel dus voor _BizkiD_
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan