Archief - [TR]msi 7900 gto 512md ddr3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffBman

Legacy Member
wil gewooon ff een andere kaart hebben dus deze is te ruil tegen eender wat zowel trager als snellere kaarten met opleg van u uit of omgekeerd
anything goes
deze loopt probleemloos op gtx speeds en de factuur spreekt op halfweg 2006dus nog garantie op kaart
kan altijd getest worden u vraagt wij draaien
Bman

DuffBman

Legacy Member
klinkt niet slecht zal het in overweging nemen of ik het aanvaard
staat er pas op dus zal k nog wat laten staan maar zal je snel informeren over hoe en wat
mvg Bman

Fartman

Legacy Member
ruilen tegen HIS X1950 Pro IceQ3 Turbo?

opleg langs mijn kant?

DuffBman

Legacy Member
op die 6800gt's zit er daar een dvi uitgang op?
bent u bereid om ze op te sturen vooraleer ik naar jou stuur of miss om een gezamelijk plaats te bepalen voor de ruil?
ivm die 1950 pro ik ga eerst s luisteren wat er mogelijk is ga in elk geval niet lang wachten om te beslissen,welke opleg had je in gedachten?
hogere kaarten zijn ook welkom in elk geval of evenwaardige kaarten van ati alles kan en mag
mvg Bman
bij nader inzien zou ik ev cash aanvaarden indien een mooi bod....

Rupske

Legacy Member
op de 6800gt's zitten elk 2* DVI uitgang. Ik had dan liefst afgesproken op een gezamelijke plaats aangezien ik anders geen vga meer heb.
MVg

DuffBman

Legacy Member
zal wel pci-e zijn he (ati)
kvraag het ma om helemaal zeker te zijn
voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de his x1950pro +40€
indien er nog geen beter bod komt
ben je bereid op te sturen?ik heb anders geen vga meer begrijp je indien dit niet mogelijk is ruil ik wel met de 6800gt's dit ook indien er geen beter bod nog zou komen
ik sluit vrijdagavond af 22u af dus het is ni dat het lang hoeft te duren
thx Bman

DuffBman

Legacy Member
Fartman zei:
kleine vraag, hoe lang loopt de garantie nog?

aangekocht 06/10/2006 bij JAHA.
garantie 2 jaar dus nog een klein jaar
factuur en doos met alles erin zal je opgestuurd worden
hopende hiermee op je vraag te antwoorden
mvg Bman
goe kaartje mensen loopt probleemloos op gtx speeds!!!
tmag een hogere kaart zijn ook anything goes alle voorstellen worden overwogen!!

DuffBman

Legacy Member
geldt dat bod van die 2*6800gt's nog?
aangezien fartman op verschillende threads aan het bieden is?
indien dit zo is dan aanvaard ik dat bod omdat ik graag van duidelijkheid hou of het zou moeten zijn dat fartman snel duidelijkheid brengt vooraleer jij bevestigd
mvg Bman

DuffBman

Legacy Member
done deal dan maar meteen! afgesloten en mag gesloten worden
dankjewel!!
hierbij toon je duidelijk aan dat je een betrouwbaar persoon bent!!
mvg Bman
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan