Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ben trouwens van omgeving Dendermonde dus zou er om kunnen komen. Name your price pls. kleenex zei:hey, ik ben al een paar dagen op zoek naar dit spel. Heb niets om tegen te ruilen behalve wat cash geld. Ben trouwens van omgeving Dendermonde dus zou er om kunnen komen. Name your price pls.
Enkele vraagjes: waar aangekocht? Heb je kasticketje nog? Ik kan dan jouw account gebruiken en veranderen om te gamen é? Thanks.

-Draco- zei:en mijn voorstel? Dat is pc hé, geen Xdoos

en gfx zijn redelijk onduidelijk. Kdenk dat ik et over mij ga laten gaan dit aanbod , toevallig niemand farcry ofzo?
maar dan wel in combinatie met een ander game aangezien je farcry al aan 15€ kon kopen. 
No prob, vergeet wel het kasticketje dan nietceleron clocker zei:Arrghmijnen tv heeft de geest gelaten op mijn kamer dus kan nemeer met xdoos spelen atm
jammer dus , kga dinsdag afsluiten indien er dan nog geen andere ruildingen zijn ga ik hem dus aan kleenex laten .

kleenex zei:No prob, vergeet wel het kasticketje dan niet![]()

blackdragon1990 zei:Ok dan, dan gooien we wat PC games in de strijd he
Wat ik hier nog heb liggen: Doom III, Half Life 2, Star Wars Battlefront?
![]()

T is trouwens licht verschillend van de winkel versie, bij deze versie staat hij op een dvd, in de winkel vind je 'm dacht ik enkel op cd's
blackdragon1990 zei:Rollercoaster Tycoon 2? => Origineel doosje
Prince Of Persia => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart
Splinter Cell: Pandora Tomorrow => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart
SPT is trouwens licht verschillend van de winkel versie, bij deze versie staat hij op een dvd, in de winkel vind je 'm dacht ik enkel op cd's
*hoopt dat er iets bij zit dat je wil hebben![]()

celeron clocker zei:Allemaal al gehad.![]()
