bobsleeke
Legacy Member
**met 2+ jaar garantie, beide kaarten bnn 2 jaar zwz alleen goed als paperweights. en nieuw is per definitie in winkel, de kaart uit handen is zwz 2de hands**
Oki , ligt weekje bij me op de rek en graka is nog luchtdicht verpakt. Als die op 1 week evenveel waarde verliest als jouwe ? No Prob
.
Groeten Joey
Oki , ligt weekje bij me op de rek en graka is nog luchtdicht verpakt. Als die op 1 week evenveel waarde verliest als jouwe ? No Prob
.Groeten Joey
