Archief - [TR] Mouse : Logitech MX518

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Denzel

Legacy Member
Hoi

Heb dus een Logitech MX518 van +- 2 maand oud.
Heb betalingsbewijs niet meer, de doos ook niet denk ik (mijn moeder gooit al het karton altijd weg :)) maar alles wat in de doos zat heb ik natuurlijk nog, zijnde de muis, boekjes en een driver-cd.
Muis is nog in zeer goede staat! Heb hem maar 1 week gebruikt, dus is nog zo goed als nieuw..
Reden waarom ik wil ruilen is omdat hij niet goed in de hand ligt voor me, ik kon ook niet goed overweg met de snelheid van deze muis..
Omdat ik toch maar blijf spelen met mijn oude microsoft muis wil ik graag eens een andere mx testen..
Ik zou hem dus graag ruilen tegen een Logitech MX310 mouse in goede staat uiteraard!
Reden staat hierboven uitgelegd.
Liefst mensen in de buurt van Hasselt, verder mag ook uiteraard :0)

mvg Denzel

Foto's Logitech MX518

- Foto zijkant 1 & 2
- Foto bovenkant & onderkant
- Boekjes :)

Denzel

Legacy Member
Niemand geinteresseerd?

Ik wil hem ook wel verkopen maar dan wel tegen de prijs van een nieuwe mx310, zijnde 30€.
Wat dan nog altijd 20 € goedkoper is dan een nieuwe mx518.

weske

Legacy Member
ik wil er €30 voor geven als er via logitech zelf nog garantie te krijgen is of als je de factuur terugvindt.

snippet

Legacy Member
zitten er daar deuken in uw muis vanboven of is dat gewoon een motief?

anders wil k wel ruilen tegen mijn MX310, ben wel van gent

edit: bij nader inzien toch niet, heb die mx518 van mijn broer eens getest, en die mx310 ligt toch wel beter id hand, sorry

Denzel

Legacy Member
mx1000 zie ik ni echt zitten, is wa te groot.

30 € weske, ik zal eens rondzoeken naar factuur,..

Denzel

Legacy Member
Das toch net hetzelfde :x

Weske: ik vind het aankoopbewijs jammer genoeg niet meer...

Ben je nog geinteresseerd?

Denzel

Legacy Member
White zei:
35€. Wil em wel eens eerst testen bij u thuis.

Geen probleem, check je private message voor men email adres. Dan kunnen we verder afspreken op msn.

Wover

Legacy Member
ik heb ne MX300, da's een generatie eerder (zelfde generatie als mx500).

Ze is al wel tamelijk oud, 2-3 jaar, maar natuurlijk werkt ze nog perfect.

Ge hebt daar enkel linker en rechter muisknop, het wieleke en een knopke voor opt internet naar de vorige pagina te gaan op.

Target-

Legacy Member
heb een mx 310 maar nog niet helemaal zeker of ik wil ruilen... Ben van tongeren dus niet ver van hasselt hé :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan