PsYroN
Legacy Member
Hoi
Heb dus een Logitech MX1000 van +- 5 maand oud, gekocht toen in de fnac.
Heb betalingsbewijs niet meer maar de doos met alle boekskes en de drivers-cd hebk nog.
Muis is in goede staat! hij is presies nieuw alleen aan onderkant is het een beetje "geschaafd" (foto komt later)
Het is ni echt een gamingmuis vind ik persoonlijk maar hij ligt geweldig in de hand..
Ik zou hem graag ruilen tegen een Logitech MX518 mouse in goede staat uiteraard!
Waarom? Ik heb nog een Microsoft muis ligge ma die heeft het onlangs (1 week geleden) begeven
dus ik zeg... laten we die mx1000 installeren maar kan er niet mee gamen. Heb die mx1000 dus niet al teveel gebruikt 
Daarom deze ruil.
Liefst mense in de buurt van leuven..
mvg PsY
Heb dus een Logitech MX1000 van +- 5 maand oud, gekocht toen in de fnac.
Heb betalingsbewijs niet meer maar de doos met alle boekskes en de drivers-cd hebk nog.
Muis is in goede staat! hij is presies nieuw alleen aan onderkant is het een beetje "geschaafd" (foto komt later)
Het is ni echt een gamingmuis vind ik persoonlijk maar hij ligt geweldig in de hand..
Ik zou hem graag ruilen tegen een Logitech MX518 mouse in goede staat uiteraard!

Waarom? Ik heb nog een Microsoft muis ligge ma die heeft het onlangs (1 week geleden) begeven
dus ik zeg... laten we die mx1000 installeren maar kan er niet mee gamen. Heb die mx1000 dus niet al teveel gebruikt 
Daarom deze ruil.
Liefst mense in de buurt van leuven..
mvg PsY

