_BizkiD_
Legacy Member
Hoi!
Ik heb nu ne s754 sempron 2800+,maar ik zou gern ne echte amd64 hebben!
Dus ik wil gelijk wa van onderstaande onderdelen(eventueel met opleg) tegen amd64(3000+ of 3200+) ruilen.Ik wil wel één van de mobo's behouden(gelijk welke).
-->K8V SE deluxe(nog garantie 1jaar of zo)
-->K8N-E deluxe(ook nog garantie,volgens vorige verkoper)
-->Sempron 2800+ (D0 stepping,dus geen CnQ en 32bit)(geen garantie)
op stock voltage gaat gemakkelijk tot 2200 en met een beetje meer voltage tot 2400(hoger nie getest)
-->Maxtor 80Gb S-ATA 7200rpm(garantie tot 2007)
-->VGA cooler : AeroCool VM-102(keb het van iemand,die het maar 1 keer gebruikt heeft overgekocht,maar keb het nooit zelf gebruikt)
-->Ook heb ik vga cooler voor voor ti 4*** nl. iceberg 4Pro
Keb nog ne mATX kastje van PackardBell die je gratis mag komen afhalen.
http://it.asia1.com.sg/assets/images/Packard_Bell_iMedia_V83060_MDW.jpg
Verkopen wil ik ook wel,maar dan zal ik eerst een cpu moeten vinden!
Grtz
Staat nu ook op tones :http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=402460#402460
Ik heb nu ne s754 sempron 2800+,maar ik zou gern ne echte amd64 hebben!
Dus ik wil gelijk wa van onderstaande onderdelen(eventueel met opleg) tegen amd64(3000+ of 3200+) ruilen.Ik wil wel één van de mobo's behouden(gelijk welke).
-->K8V SE deluxe(nog garantie 1jaar of zo)
-->K8N-E deluxe(ook nog garantie,volgens vorige verkoper)
-->Sempron 2800+ (D0 stepping,dus geen CnQ en 32bit)(geen garantie)
op stock voltage gaat gemakkelijk tot 2200 en met een beetje meer voltage tot 2400(hoger nie getest)
-->Maxtor 80Gb S-ATA 7200rpm(garantie tot 2007)
-->VGA cooler : AeroCool VM-102(keb het van iemand,die het maar 1 keer gebruikt heeft overgekocht,maar keb het nooit zelf gebruikt)
-->Ook heb ik vga cooler voor voor ti 4*** nl. iceberg 4Pro
Keb nog ne mATX kastje van PackardBell die je gratis mag komen afhalen.
http://it.asia1.com.sg/assets/images/Packard_Bell_iMedia_V83060_MDW.jpg
Verkopen wil ik ook wel,maar dan zal ik eerst een cpu moeten vinden!
Grtz
Staat nu ook op tones :http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=402460#402460

. En zoals ik zei ,alsk het verkoop,dan zalk eerst een cpu moeten zoeken.