AbstrusE
Legacy Member
Hallo,
Ik doe BF2 en Q4 weg, maar enkel in ruil voor andere spellen, dus geen verkoop (tenzij er iemand 30 eur vr BF2 en 20 eur vr Q4 wil geven
)
Ik heb niet bepaald een voorkeur voor spellen, maar post hier wat je hebt en ik zal zien of er iets interessants tussenzit.
Ik behoud mij het recht deze spellen niet te ruilen indien en geen interessant aanbod is...
Mvg,
Abstruse
Ik doe BF2 en Q4 weg, maar enkel in ruil voor andere spellen, dus geen verkoop (tenzij er iemand 30 eur vr BF2 en 20 eur vr Q4 wil geven
)Ik heb niet bepaald een voorkeur voor spellen, maar post hier wat je hebt en ik zal zien of er iets interessants tussenzit.
Ik behoud mij het recht deze spellen niet te ruilen indien en geen interessant aanbod is...
Mvg,
Abstruse