Archief - [TK/TR] PC stuff (cpu cooler, modems, wireless remote....)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TaucHeR

Legacy Member
yo,

Ik verkoop volgende pc onderdelen (wegens te veel gezaag, dat het in de weg ligt :$ )



1 -----Ati pc remote (usb)------
*kan voor een deel zelf geprogrammeerd worden
*werkt zowel bij ati als nvidia
*gaat door muren (als ze nie te dik zijn) handig dus voor in bad uwen winamp te besturen :D


2 ----- Amd fx55 cpu cooler-----
*Socket 939 cooler (past dus ook op gewone s939 mobos
*Voorzien van heatpipes
*nieuw (ongeopend)
*redelijk zeldzaam I presume :)


3 -----3 Modemkaarten / 1 ethernetkaart------
*de meeste werken nog, echter geen tijd om alles nog eens te testen


4 ----- PII setup -------
*mobo, graka, soundcard, cpu, ram, 2x scsi cdwriters, scsi controller, modemkaart


5 ----- een hoop fans ------
*waaronder 90mm papst en akasa 80mm met blauwe flikkerende leds en w33dfanguard.


6 ----- 14" crt screen ------
*euh ja oud 14" schermke


7 ----- Philips cd-writer -----
*nog één van de eerste generatie audio-cd writers,


8 ----- Headphone sennheiser hd470 -----
*standaard sennheiser headphone die nog perfect speelt.


Ik heb geen prijzen in gedachten dus doe gerust een bod en we zien wel

bieden excl verzending (sommige stukken worden niet opgestuurd zoals die p2 setup)

Ik woon in Maldegem (oost-vl) Afhalen van onderdelen is geen probleem (heeft zelfs voorkeur)

PICS kan men HIER vinden. (staan nog enkele andere zaken ook op die te koop zijn)


Ik behoud het recht om niet te verkopen als de prijs te laag is


go :)

Astro

Legacy Member
sozz, precies over gelezen

bon, hoeveel wil je ervoor incl verzending?

TresPasseR

Legacy Member
als daar een 56k modemkaart tussenzit wil ik voor eentje wel 8 euro incl. verzending geven. (op voorwaarde dat ze werkt).

TaucHeR

Legacy Member
De meeste werken nog (zoniet allemaal)

Heb echter geen tijd / zin om ze allemaal nog eens te testen.

Voor mijn part moogt ge ze voor 10 euro ze allemaal meehebben (afgehaald)

TaucHeR

Legacy Member
meeneemprijs pII setup: 10€

meeneemprijs modemkaarten: 10€

meeneemprijs cd-writer: 5€

Petzolinni

Legacy Member
die fx compleet wat had je daar in gedachten voor?
enige richtprijs

TaucHeR

Legacy Member
BiFi zei:
7.5 euro vor dieje remote ?

kost nieuw nog rond de 30€..

had er graag nog zeker 15€ voor gehad (aangezien het slechts enkele keren gebruikt is) Dus in nieuwstaat.

ibliss

Legacy Member
5 euro voor die sennheiser?

(edit: zag just da ge ne roker zijt...(sigarette naast die headphone) rookdamp kruipt wel in alles wa stof en mousj is... dus wa afgedaan van mijn bod)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan