Archief - [TK/TR] Age Of Empires III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

San Yokohama

Legacy Member
Heb het ooit eens gekregen, maar slechts een keer of 2 gespeeld, strategies zijn gewoon mijn ding niet...
Is nog in perfecte staat en compleet met doosje, boekje, en extra kaart.

Te koop of te ruil voor een andere game.

Grtzz

San Yokohama

Legacy Member
Geen uitbreiding, noch richtprijs.

Grtzz

PS: Zal ook nog aangeboden worden op andere site's!

DeFelle

Legacy Member
Ruilen tegen:
The elder scrolls 3: Morrowind + 2 uitbreidingen
Prince of Persia 1,2 en 3 (dus AoE tegen deze drie games)
Fahrenheit (het doosje is in het Italiaans, handleiding is er niet bij)
F.E.A.R
The elder scrolls 4: Oblivion

Sprant!x

Legacy Member
Ruilen tegen
- Splinter Cell Double Agent
- Clive Barker's Jericho
- Simcity 4 Deluxe Edition
- LOTR: Battle for Middle-Earth
- LOTR: Battle for Middle-Earth II
- GTA Vice City
- GTR2 FIA GT Racing Game
? :)

San Yokohama

Legacy Member
DeFelle zei:
Ruilen tegen:
The elder scrolls 3: Morrowind + 2 uitbreidingen
Prince of Persia 1,2 en 3 (dus AoE tegen deze drie games)
Fahrenheit (het doosje is in het Italiaans, handleiding is er niet bij)
F.E.A.R
The elder scrolls 4: Oblivion

Sorry, heb de meeste al gehad, en de rest is niet echt iets voor mij denk ik..
Toch bedankt! :)

Sprant!x zei:
Ruilen tegen
- Splinter Cell Double Agent
- Clive Barker's Jericho
- Simcity 4 Deluxe Edition
- LOTR: Battle for Middle-Earth
- LOTR: Battle for Middle-Earth II
- GTA Vice City
- GTR2 FIA GT Racing Game
? :)

Ik heb wel interesse in SC: DA en Jericho, ik ga nog even afwachten om te kijken wat er nog uit de bus komt. :)

Grtzz & bedankt voor de interessante aanbiedingen!

Sprant!x

Legacy Member
Hoi, ik heb voor jou alleen nog Jericho nu liggen ;) Neem gerust je tijd btw

Krulle

Legacy Member
Ruilen tegen Splinter Cell Pandora Tomorrow + Prince of Persia Warrior Within ?

Anders bied ik gewoon €10 incl.

San Yokohama

Legacy Member
Sprant!x zei:
Hoi, ik heb voor jou alleen nog Jericho nu liggen ;) Neem gerust je tijd btw

Ok, no prob, Jericho kreeg toch al mijn voorkeur. :)

Krulle zei:
Ruilen tegen Splinter Cell Pandora Tomorrow + Prince of Persia Warrior Within ?

Anders bied ik gewoon €10 incl.

Sorry, ook niet echt mijn type games..
Ik zal je bod noteren, maar weet nog niet of ik hem daarvoor wegdoe.

Grtzz

San Yokohama

Legacy Member
Up #3

€20 incl. en het wordt morgen verstuurd met de post. :)

Edit: laatste kans of hij wordt wss geruild tegen Jericho..

San Yokohama

Legacy Member
Alé dan, €15 excl. (= €16 incl.) en ge moogt em hebben, omdat het bijna Kerstmis is. :p

San Yokohama

Legacy Member
Vandaar dat ge het wegdoet zeker? :D
J/k ;)

Ik ga nog even afwachten, vanavond ofzo maak ik mijn beslissing bekend.

Grtzz

Sprant!x

Legacy Member
Is gewoon nogal rap uitgespeeld, zonder een multiplayer. Dus doe ik hem liefst nu nog weg ;) Ook had ik iets meer Undying gevoel ervan verwacht, maar tis zeker geen slechte game.

Sukkeltje456

Legacy Member
Ik heb zeker en vast interesse!!

Ik heb het vroeger gehad, maar de cd stak nog in de CD drive en dan hebben we die pc weg gedaan...met als gevolg dat de cd ook weg was (RCT3 was ook weg)

Dus voor 15 euro is ie verkocht!!

ps. ik kan ook altijd ruilen als je wil.

San Yokohama

Legacy Member
Ok dan, ik zal je een pm sturen.

@Sprantix: Sorry man, maar heb het geld echt nodig, moet nl. nog wat kerstcadeaus gaan kopen en ik heb momenteel geen cent meer. :p
Hoop dat je het begrijpt.. :)

Bedankt voor alle boden!

Grtzz

Sprant!x

Legacy Member
San Yokohama zei:
Ok dan, ik zal je een pm sturen.

@Sprantix: Sorry man, maar heb het geld echt nodig, moet nl. nog wat kerstcadeaus gaan kopen en ik heb momenteel geen cent meer. :p
Hoop dat je het begrijpt.. :)

Bedankt voor alle boden!

Grtzz

Je comprends :) Wilde het gewoon zo hard :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan