Archief - [TK/TR] 2x2GB PC6400 (G.Skill, Corsair)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SimonL

Legacy Member
Roeben zei:
2. Corsair TWIN2X XMS2 (2x1GB matched pair)
timings: 4-4-4-12

bod van 40 excl, 45 excl indien er snel afgehandeld kan worden

vanwaar ben je? kan misschien afhalen. Deze doen zeker 800Mhz/4-4-4-12?

Snelle afhandeling is redelijk onmogelijk want het is weekend en dan werken ze niet bij de post. Ik sluit nog altijd af zaterdagavond, maandag gaan ze sowieso op de bus.

Corsair geeft de garantie dat ze aan die timings en snelheid lopen, en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. :)

Omdat snelle afhandeling dus niet kan noteer ik € 40 exclu.

edit: afhaling te Middelkerke of Oostende is ook altijd mogelijk!

Roeben

Legacy Member
SimonL zei:
Snelle afhandeling is redelijk onmogelijk want het is weekend en dan werken ze niet bij de post. Ik sluit nog altijd af zaterdagavond, maandag gaan ze sowieso op de bus.

Corsair geeft de garantie dat ze aan die timings en snelheid lopen, en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. :)

Omdat snelle afhandeling dus niet kan noteer ik € 40 exclu.

Ok :)


SimonL zei:
edit: afhaling te Middelkerke of Oostende is ook altijd mogelijk!

Ik passeer maandelijks met de auto maar ik weet nog niet wanneer de volgende keer zal zijn. Op moment van verkoop zal ik wel zien wat ik doe.

Deze zijn foutvrij? Memtest paar uurtjes op laten draaien zonder problemen?

SimonL

Legacy Member
Roeben zei:
Deze zijn foutvrij? Memtest paar uurtjes op laten draaien zonder problemen?

Nog niet geprobeerd, eerst eens zien of ik mijn externe floppy drive terugvind, en dan laat ik 'm vannacht eens draaien.

the_viper66

Legacy Member
De Corsair-latjes zijn dus zo goed als verkocht.

1. G.Skill NQ (2x1GB matched pair) -> 45€ incl dan :p

SimonL

Legacy Member
Roeben zei:

Oké, geen probleem. :)

Merk wel op dat the_viper66 op de G.Skills geboden heeft, en je bod van daarjuist (€ 40 exclu.) nog steeds het hoogste is.

edit: ook nevermind, 't is hier wat verwarrend aan het worden. :p

ik dacht dat je nevermind sloeg op het feit dat je je vorige bod introk, niet dus.

Roeben

Legacy Member
SimonL zei:
Oké, geen probleem. :)

Merk wel op dat the_viper66 op de G.Skills geboden heeft, en je bod van daarjuist (€ 40 exclu.) nog steeds het hoogste is.

edit: ook nevermind, 't is hier wat verwarrend aan het worden. :p

ik dacht dat je nevermind sloeg op het feit dat je je vorige bod introk, niet dus.

nee, ik had me ook vergist en dacht dat ik overboden was :)

the_viper66

Legacy Member
Srry voor eventuele misverstanden.

Ik ga het hier bij laten en ga dus niet hoger ;)

Vriendelijke groeten.

SimonL

Legacy Member
ik moet mijn ups hier eens opgebruiken... :)

gaat binnen twee uur dicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan