Archief - [TK]Sony Vaio CR29XN/Black aan 850 EURO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freddy1900

Legacy Member
aangekocht november computerparts aalst

garantie + doos en alles wat er bij zit .. je krijgt ook een tasje van SOny terwaarde van 70 EURO

Holedigger

Legacy Member
eigen foto's aub? :p
ookal is het maar 3 weken oud toch je weet nooit wat mensen ermee uitsteken.
graag ook een locatie?

Freddy1900

Legacy Member
sry hoor .. ik vind het nogal dom om een foto te maken als die 3 weken oud is .. Er is niets van gebruiksoren .. hij is zo goed als nieuw .

Als je intresse hebt kan je natuurlijk ook hem eerst bezichtigen .

Notebook is goed als Brand new

Pol

Legacy Member
Freddy1900 zei:
sry hoor .. ik vind het nogal dom om een foto te maken als die 3 weken oud is .. Er is niets van gebruiksoren .. hij is zo goed als nieuw .

Als je intresse hebt kan je natuurlijk ook hem eerst bezichtigen .

Notebook is goed als Brand new

Met alle respect maar ik koop niets van 800 euro als ik de huidige staat niet op een foto heb gezien.
Ik vind het nogal dom om GEEN foto te plaatsen, het is een kleine moeite en als je het niet doet denk ik dat je iets te verbergen hebt.

Ge kunt em 6 keer laten vallen in 3 weken hoor....

Freddy1900

Legacy Member
Is dit nu zo moeilijk om te begrijpen .. ik heb mijn foto toestel hier niet bij de hand en zal ook geen foto's plaatsen omdat deze splinter nieuw is .

Als iemand hem wilt kopen dan wordt die afhaalt of gebracht . Dan kan die ook eerst kijken !

ALs ik u zeg dat er niets aan is dan is dat zo. of wil u anders bedoelen dat ik lieg .

Let op uw woorden voor je iets post
Het is een nieuwe incl factuur en alles ik wil gewoon hem verkopen aan een prijsje .
Iemand intresse dan kunnen we vandaag nog afspreken .

ik verkoop geen defecte of beschadige dingen om later miserie te hebben zeker .

Mensen doe een bodje en we spreken af je kan hem ter plekken bekijken want die is gloednieuw :p

piotke

Legacy Member
Het zou gigantisch handig zijn, mocht je kunnen antwoorden uit welke regio je komt.

Extremengine

Legacy Member
Hij is van Astene.(deelgemeente Deinze)
Ligt tussen Gent en Waregem (provincie oost -vlaanderen )

Greets

Freddy1900

Legacy Member
inderdaad :p .. lol

kan iemand mij vertellen waarom ik dit niet in mijn profiel kan steken ?

sry lol

Freddy1900

Legacy Member
klopt niet volledig . ( astene momenteel ) Wetteren is eigenlijk binnenkort mijn nieuw huis .. ( nog steeds in verbouwing )

Freddy1900

Legacy Member
genoteerd . Afhaalt op mijn werk dan waar je het kan testen !

waar ligt zutendaal eigenlijk ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan