Archief - [TK]Shuttle XPC SG33G5M (Socket 775 ), XFX 7800GTX Xtreme AND MANY MORE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frizzly

Legacy Member
Wat allemaal buiten mag - alles heeft nog een factuur en zn originele doos (incl de extra's) EN is in zeer goede tot nieuwe staat:

1.-

BEHUIZING:
Shuttle XPC SG33G5M (Socket 775 )

www.hdtvnieuws.nl/hdtv/shuttle-xpc-barebone-sg33g5m-introductie/]Shuttle XPC SG33G5M
sv_6451_2_1.jpg


XPC SG33G5M (D'VO Series) Eerste Shuttle XPC die HDMI voor hoge resolutie en HD technologie ondersteund

Alle gordijnen dicht voor de Shuttle XPC barebone SG33G5M (D'VO Series). Met de juiste software laat de display aan de voorkant diverse informatie zien over de status van het systeem. Deze XPC is klaar voor de core 2 duo en core2 quad processoren en kan maximaal 4GB aan DDR2-800 geheugen aan. Voor maximale prestaties kan via de bios-instellingen de frequentie en voltage worden aangepast voor de processor en geheugen. De grafiek engine levert kristalheldere beelden door HDMI output en HDCP voor HD-schermen. Dolby digital live en DTS connect brengen u de meest realistische geluid voor een optimale spel en bioscoop-ervaring terwijl de Gigabit-lan interface met hoge snelheid data binnenhaalt. Vista wordt optimaal ondersteund door dit systeem.

=> NIEUW! net uit de doos, ees gechecked en werkt perfect... ik heb gewoon geen tijd om mij ermee bezig te houden en het zou hier dus gewoon staan stof te vangen.
Foto's kunnen op aanvraag nog gemaakt worden!

Richtprijs: 300€
Nieuwprijs: gemiddeld 350€ (met de buurlanden erbij geteld, in BE meer rond de 400€)


2.-

VOLLEDIG SYSTEEM (wel PSU-loos):

- CASE:

Thermaltake Armor Extreme Edition Silver Light Aluminum Version
31CfLLh5VQL._SS500_.jpg


meer info @ hier
Probeer jezelf nog wat meer te informeren voor de rest... beestige case allesinds! Heeft mij nu reeds 2jaar gedient, maar had niet genoeg ruimte meer voor mn nieuwe lading HDD's nog te stockeren ^_^

Hier heb ik nog 3 extra HDDmodules "Thermaltake iCage met de grote 120mm blauwe fans erop (5,25" Bay convert to 3 x 3,5" HDD Module)" waardoor je in totaal 12 HD's kan behuizen en nog steeds plek hebt voor een DVDwriter en je powerbuttonstation met geïntegreerde plek voor een diskettestation...
Dit alles wordt in 1 stuk verkocht!

Hier krijg je van mij nog een NEC ND4551A DVDwriter en een diskettestation gratis bij... geen zin om dat eruit te halen :p

Richtprijs: 170€ (zeker met die kooitjes erbij, die gvd 25€ tstuk kosten!!!!)
Nieuwprijs met kooitjes: +- 250€


-CPU:

AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo (S939, 2x2.2GHz, 1MB, 400MHz Bus, 110W, Boxed)
+
Zalman CPU Koeler CNPS9700-CU LED Koper (130mm, is nice :P)

Kan apart verkocht worden ook, aangezien ik ook nog de originele koeler heb liggen... is echter een prachtig setje samen, zeker aangezien het volledige systeem echt wel knap blauw is...

Richtprijs CPU zonder koeler: 60€
met koeler: 95€
Nieuwprijs CPU (@ pricewatch): 239€ => maar als je kijkt naar performance kan je beter kijken naar de andere 4400+'ers die aan de 75€ schommelen
Nieuwprijs Koeler: 51€


TH€ ON€: bodje 65€ CPU zonder zalman koeler genoteerd


-GRAKA:

XFX 7800GTX Xtreme (Gamers Edition) met een Zalman VGA VF900-Cu LED Koper erop (past ook in de shuttle, best zonder de koeler dan)

xfx_7800gtx.jpg

met
25849.JPG
erop
foto's kunnen ook eventueel worden getrokken...

Ik heb de originele koeler niet meer, dus wordt enkel samen verkocht!

Richtprijs: 150€
Laatst bekende laagste prijs € 359 op maandag 4 juni 2007. @ pricewatch


-MOBO:

Asus A8N-SLI Premium
599.jpg

info @ http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=0&model=539&modelmenu=1

Super-mobo allesinds!!! Heel stabiel, veel aansluitingen! met name 4xSATAII + 4xSATA/150 Silicon RAID controller... vind je niet meer dezer tijd, helaas

Richtprijs: 90€
Nieuwprijs: 135€

-RAM:

1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL2.5 (TwinMos)


Richtprijs: 50€
Nieuwprijs: +-90€ (@pricewatch)


Voor gans het systeem samen (enkel 2.- dus) vraag ik 570€

HAPPY BIDDING!!

overingens: Ik behoud mij het recht tot verkoop...

p.s.: Indien intresse verkoop ik ook nog 4x300GB SATAII 16MB cache Maxtor's

TH€ ON€

Legacy Member
Ik doe alvast een bod van 65€ op die s939 athlon 64 X2 4400+ zonder de zalman koeler maar met originele koeler.

Wanneer sluit ge af?

Frizzly

Legacy Member
TH€ ON€: bodje 65€ CPU zonder zalman koeler genoteerd

Ik weet nog niet exact wnr ik afsluit, aangezien ik eerst van zo goed als alles moet afgeraken, anders heb ik niet genoeg centjes om mn nieuw systeem te bekostigen ^_^

Indien niet alles verkocht geraakt van 2.- verkocht geraakt hou ik het volledige systeem trouwens bij...

mega_stihl

Legacy Member
€120 excl op ram + graka
-->
€50 ram
€70 graka

Zir0h

Legacy Member
cpu koeler en graka: €120 excl
€100 voor gpu en €20 voor koeler

Justchill

Legacy Member
zijn dat 2 ramlatjes van 1 GB DDR1 PC3200 geheugen? zoja 55€ excl.

Frizzly

Legacy Member
Ja dat zijn 2ramlatjes van 1GB DDR1 PC3200geheugen...
Hierbij:
-TH€ ON€: 65€ CPU (excl neem ik aan) zonder zalman koeler
-Justchill: 55€ excl. RAM
-The_Assman: 100€ graka + 20€ zalman CPUkoeler

spriggan

Legacy Member
95 € voor cpu met koeler ... is dat ook de meeneemprijs want ik ben dringend op zoek naar zo een cpu.

Frizzly

Legacy Member
-Spriggan: 95€ CPU met zalman koeler
-Justchill: 65€ excl. RAM
-mega_stihl: 70€ graka (te weinig mr kom)

En even ter verduidelijking: richtprijs is niet meeneemprijs ^_^
En zolang het mobo en de case niet weggeraakt verkoop ik niets...

Frizzly

Legacy Member
The_Assman zei:
Zonder koeler moet ik de graka ook nietmeer hebben.
Sorry.

Waarom vervalt je bodje op de graka? omdat je de cpukoeler niet hebt voor die prijs? de gpukoeler zou ik nog kunnen begrijpen...

Frizzly

Legacy Member
dvo.jpg

Shuttle XPC SG33G5M (Socket 775)

Deze moet echt weg, doe een bod... aub geen belachelijke boden!

Zir0h

Legacy Member
Frizzly zei:
Waarom vervalt je bodje op de graka? omdat je de cpukoeler niet hebt voor die prijs? de gpukoeler zou ik nog kunnen begrijpen...

Omdat ik anders 2 keer €4.30 kan betalen en dat doe ik liever niet. :)

Frizzly

Legacy Member
-Spriggan: 95€ CPU met zalman koeler
-Justchill: 65€ excl. RAM
-mega_stihl: 70€ graka (te weinig mr kom)
-Krulle: 260€ voor de Shuttle, genoteerd!

Frizzly

Legacy Member
The_Assman zei:
Omdat ik anders 2 keer €4.30 kan betalen en dat doe ik liever niet. :)

Indien het trouwens gaat over de gewone koeler en niet de zalman koeler is er geen probleem...
En anders kan je altijd nog bv 100€ incl. bieden op de graka alleen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan