Hitm@n
Legacy Member
Hallo ik verkoop dus mijn Pentium 4,deze is in goede staat en werkt prima.
pentium 4 1.6
256 ramgeheugen
Creative GeForce 4 TI 4800 (agp 8x)(kan je nog goed mee gamen)
Seagate 40Gb ultra 100
Maxtor 20gb
Benq 40x12x48x cdrw
diskette station
onboard geluid
onboard lan
usb
Deze zit in een Fujitsu siemens case.
Het merk van mobo weet ik niet..zat al in de case met 1.6 op.
Bieden vanaf 150€
pentium 4 1.6
256 ramgeheugen
Creative GeForce 4 TI 4800 (agp 8x)(kan je nog goed mee gamen)
Seagate 40Gb ultra 100
Maxtor 20gb
Benq 40x12x48x cdrw
diskette station
onboard geluid
onboard lan
usb
Deze zit in een Fujitsu siemens case.
Het merk van mobo weet ik niet..zat al in de case met 1.6 op.
Bieden vanaf 150€
maar kan je mij ff adde op MSN (
ad: