Archief - [TK]moederbord met onboard grafische kaart+cpu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fatrixzor

Legacy Member
verkoop moederbord+cpu
moederbord -- P4 moederbord met onboard 3d-kaart (is 32mb meer weetek er ook niet over), geen garantie bewijs en is +- 2 jaar oud
cpu 1.7 GHz intel celeron ook geen garantie bewijs ook +- 2 jaar oud

was eerst volledige pc gekocht in GB, nu steekt er een andermoerbord en een andere cpu in dus het ligt hier maar wat te liggen
ik heb geen idee wat ik er nog voor kan krijgen dus doe maar een bod --heb helemaal geen haast dus kan wel ff blijven open staan Smile
start the bidding Very Happy
mvg
Filip

Gert1

Legacy Member
ja, anders hier wel interesse...en dan zou ik het kunnen komen afhalen

foto's?

Fatrixzor

Legacy Member
heb een bod van 30 excl op tones.be :)
toch bedankt voor intresse ( ik zou er over gaan als van elle was !! :p)

Fatrixzor

Legacy Member
yep dat klopt en op mobo zit onboard grafische kaart :) van 32 mb
heb ze niet op cd, je vind ze wel gemakellijk op internet.
heb die pc ook 2 keer moeten formatten en heb drivers 2 keer zonder problemen opt internet gevonden :)
ik heb pc gekocht in gb, kant en klaar, dus heb er niets meer van :s

-Draco-

Legacy Member
keb geboden op tones...
allee, kzal het hier ook doen...
31€ exclu

bosske

Legacy Member
hoi,
kem ff gegoogled en idd, drivers nog allemaal te vinden, van de site van ecs zelf, maar ff vragen, is dit de 5.0 of 7.0 versie?
Kweet nie of er veel verschil tss zit, ben nog aan het zien, maar als je dat al ff kan zeggen?
Waar woon je in antwerpen? centrum of randgemeente?
grtz

Fatrixzor

Legacy Member
hmm heb even op het moederbord rondgespeurd en daar is niets op te zien...
als je het kunt zien op het moederbord laat me het dan weten :D
woon in westerlo, tongerlo :)
mvg
Filip

bosske

Legacy Member
op deze link zie je waar het je het typenr ergens kan vinden, als er een + achter staat is het de 7.0 versie, anders de 5.0, ff de beide handleidingen gedownloaded maar er nog niet wijzer uit geraakt...

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Support/KnowHow.aspx#ver_mb

als je het wil opsturen, geef ik je 40 excl, dus verzendkosten apart bij te rekenen,

grtz

Fatrixzor

Legacy Member
ik heb gezien aan men sdr-ram en men ddr-ram maar daar staat niets, aan het pci slot staat een + maar da is het ook en helemaal vanonder ook nog eens een stickertje met 1+ op ..

ben momenteel niet van zin op het op te sturen, is ook niet zo gemakkelijk omdat veilig te kunnen op te sturen, is groot en lengt maar in hoogte helemaal niet :s

mvg
Filip

piotke

Legacy Member
ok, niet opsturen dus, maar afspreken in antwerpen (centraal bv) lukt dat ?

Zoja dan wil ik wel 35 geven afgesproken.

Fatrixzor

Legacy Member
zou mss lukken, maar ik hebbet er echt niet voor over.
het ligt hier maar dus het zou weg "mogen"..
en ik moet daar niet zijn dus, afhalen plzz :)

euhm meeneemprijs is €50 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan