Archief - [TK]Linksys WAP 11 Access point

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Te koop:

Linksys WAP 11 Access Point in perfecte staat
11 mbps
2.4 Ghz
802.11b protocol

foto:
http://users.skynet.be/bk286019/WAP11.jpg

Enkele dagen geleden hier aangekocht voor 23.1 euro - wat tevens meeneemprijs is. Dingetje werkt perfect kan gebridged worden, behalve met mijn type router natuurlijk...

piotke

Legacy Member
Genoteerd. Ik weet nog niet of ik hem hiervoor wegdoe.

5 euro verlies op 2 dagen vind ik veel. Toch op zo'n bedrag.

steven2goossens

Legacy Member
Ik geef u er €21 voor als ge er nog een Rj-45 kabelke bij doet :) (dan moet ik da nimeer bestellen :p )

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Dat is snel :s

euhm, gebruik aub wel uw eigen hosting.

En ge hebt hem gekocht voor 23,10 inclusief

piotke

Legacy Member
Reden verkoop zie mail en beschrijving hier, ding kan niet bridgen met mijn bestaande router.

Webhosting, k'zal dat morgen veranderen, t'is niet dat je er zoveel last van hebt hé.

steven2goossens

Legacy Member
23 opgehaald dan maar.

EDIT 23.1 om aan de meenmeemprijs te geraken. Juist is juist :)

piotke

Legacy Member
BuiZe zei:
vind je 25 inclusief verzending goed? :)
Be a man en bied die euro meer ;)
Je gaat voor die euro verschil toch niet de meeneemprijs aan je laten ontglippen ;)

26 euro dus. Kan morgen al op de post, indien betalingsbewijs ontvangen, je ziet maar.

BuZz.LiGhTYeAr zei:
En ge hebt hem gekocht voor 23,10 inclusief
Your point being ? Hij heeft mij 23.1 gekost, de prijs die ik er voor terugwil.

BuiZe

Legacy Member
Ik had inclusief geboden omdat ik niet meteen een idee had van de verzendingskosten. Ik wil er gerust 27 euro incl. voor geven, maar als steven2goossens zijn bod voorrang krijgt, dan leg ik mij daar bij neer.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
piotke zei:
Your point being ? Hij heeft mij 23.1 gekost, de prijs die ik er voor terugwil.

als ge dan 23,10 inclusief vraagt hebt ge uw geld terug.

piotke

Legacy Member
Niet gezien, dat komt ervan als je edit.
Sorry Buize.

steven2goossens, kan u me dan mailen voor de afhandeling.

piotke

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
als ge dan 23,10 inclusief vraagt hebt ge uw geld terug.

Je snapt het precies niet. Er is nu 23.1 van mijn rekening gegaan. ALs ik die aanbiad voor terug 23 euro inclusief dan komt er 23 euro op min rekening. Nuloperatie zou je denken, neen, er gaat terug 3 euro af van mijn rekening wegens verzending..

23 euro heeft hij mij GEKOST. Hij mag afgehaald worden aan die prijs, dan heb ik er geen kosten meer verder aan of verzonden, maar dan neemt koper kosten op zich, as usual.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan