Archief - [TK]lege DVD+R 16x Verbatim advanced AZO (MCC 004)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frizzly

Legacy Member
Kheb hier nog een hoop ongebruikte (duuh) spindels liggen die ik hier nog teveel had liggen.

Prijs per spindel van 50stuks: 20€ p&p excl.

Prijs is niet bespreekbaar... Er zijn 5spindels beschikbaar!

Fyi: Verbatim is echt wel hét merk als het aankomt op duurzaamheid en compatibiliteit!! Ik moet niets anders hebben...

Happy buying :niceone:

edit: er zijn ook nog 2x50 CD-R Verbatim's te koop tegen 15€/stuk

masterboy

Legacy Member
Doe voor mij er 2.
Dus 2 x 18.5 = 37 euro.
Zend je gegevens maar via P.M. a.u.b.
Ik kan er morgen zaterdag N.M. al om komen als dat kan voor u.

Frizzly

Legacy Member
2 voor masterboy, noted! Ja kan er zaterdag N.M. omkomen, geen probleem... voor de details pm...

Prijs aangepast
Aan het bod van masterboy kan ik echter niet veel meer doen, die heeft er 2 voor 37€... tenzij hij er 40 voor wilt geven :P

kennyc

Legacy Member
Doe mij ook maar 2 voor 40EUR
Normaal kan ik er ook morgen om komen. We spreken wel verder af via PM

bartje_n

Legacy Member
als de mensen van auvibel dit lezen krijg je eeen rekening van 0.60€x 50 x 11

Frizzly

Legacy Member
bartje_n zei:
als de mensen van auvibel dit lezen krijg je eeen rekening van 0.60€x 50 x 11

Dit zijn spindels die een maat van mij had overbesteld... is voor thuisgebruik, daarmee dat het er niet veel zijn... is normaal niets mis mee, is hetzelfde als 2dehandsgoederen verkopen...

Frizzly

Legacy Member
kennyc genoteerd!

Nog 7DVDspindels (en 2CDspindels) verkrijgbaar!

Frizzly

Legacy Member
Nog maar 1DVD spindel verkrijgbaar!!! alsook de 2CDspindels

Frizzly

Legacy Member
Sgoed! Moeteket meegeven met den Ben? jaja, de sebbony seg, wie we daar tegenkomen :D
Allesinds, rest via PM

Alles weg! Draad mag gesloten worden!

hint = klas vorig jaar

bartje_n

Legacy Member
als auvibel het ziet heb je problemen omdat je nooit de tax hebt betaald

Frizzly

Legacy Member
Is gewoon verkoop van 2de hands-goederen?
En indien het op mij bedoeld is: wie zegt dat ik nooit tax heb betaald op die DVD's? :o
Ze liggen hier gewoon weg te rotten, dus verkoop ik ze tegen een prikje...

Trench

Legacy Member
idd, Frizzly mag ermee doen wat hij zelf wilt imo.
Altijd maar die zever met auvibel.
Ik begrijp niet eens waarvoor die tax dient. Het is gewoon met de haren getrokken.
25dvd in belgie: 25euro
100dvd's in nederland: 25euro.
=>nederland: 0.25euro/dvd
=>belgie: 1euro/dvd

Als ik me niet vergis is de tax van auvibel 0.6euro?
Ik vind diet persoonlijk niet kunnen.
Moest ik nieuwe dvd's nodig hebben, rijd ik echt wel 30km naar nederland.
Dit is gewoon niet meer dan normaal.

sebbonny

Legacy Member
Frizzly zei:
Sgoed! Moeteket meegeven met den Ben? jaja, de sebbony seg, wie we daar tegenkomen :D
Allesinds, rest via PM

Alles weg! Draad mag gesloten worden!

hint = klas vorig jaar

hehehe jaja kweet het nog :)

check pm :D

Plato

Legacy Member
stuur mij ook maar een spindel dvd's, zie pm
/edit oh ik zie dat de laatste al weg is... mocht er iemand annuleren....

the007

Legacy Member
ik heb hier ook 2 spindles 50 dvd-r 16x van TDK teveel, ik had die op ebay gezet en op vraag van auvibel was m'n advertentie 6 dagen later verwijderd :(

Trench

Legacy Member
van zo'n dinge kan ik echt rotten :)

van de website van auvibel
Een opheldering i.v.m Auvibel-vergoeding en de buitenlandse webshops

Auvibel legt een verbod op?

Tegenwoordig loopt het gerucht dat Auvibel buitenlandse webshops een verbod oplegt om nog lege media (CD, DVD,…) aan Belgische eindgebruikers te verkopen.

Dit is totaal onjuist!

Yeah, het is onjuist, maar ze zetten er niet bij dat de buitelandse shops dan op een spindel van 100dvd's 75euro tax gaat doorrekenen

nog:

Moet ik op elke drager betalen ook al gebruik ik deze voor mijn filmpjes?

Ja. De wetgever heeft er bewust (en ook om praktische redenen) voor geopteerd om het recht op vergoeding te vestigen op alle dragers die gebruikt kunnen worden voor het reproduceren van geluids- en audiovisuele werken, zelfs in het specifiek geval van de vraagsteller, indien de dragers worden gebruikt voor het kopiëren van persoonlijke documenten en/of werken die niet auteursrechtelijk beschermd zijn.

Het komt er dus op neer dat je betaald omdat zij niet kunnen controleren wat jij ermee doet. Gewoon gemakkelijkheidsoplossing. Een persoon die dvd's gebruikt om zijn zelfopgenomen filmpjes te bewaren betaald die overdreven hoge tax ook. ik zou wel een willen weten hoe het komt dat die tax zo verschrikkelijk hoog is in tegenstelling tot tot de prijs van een dvd in Nederland (de tax alleen al, is 3x zo duur als de kostprijs van een dvd in nederland). Ik kan best geloven dat er "een" reden voor moet zijn. Maar die heb ik nog niet ontdekt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan