Archief - [TK]HDD's, stacker, dothan, P4P800-e dlx, x800xt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Oi,
ik ga hier een paar zaken verkopen omdat ik weer iets anders opt oog heb :)

Maar eerst en vooral wat zaken die je in acht moet nemen VOOR JE BIEDT:

- Prijzen zijn minimumprijzen EXCL verzenden. Idem voor de meeneemprijzen.
- Ophalen in Gent heeft voorrang op verzenden
- Meer kopen = voorrang op apart
- Gaat enkel buiten als alles verkocht raakt
- Wordt ook in vrienden/kennisenkring aangeboden
- Ik verkoop aan wie ik wil, onder welke voorwaarden ik wil

Stuff

Pentium D 820 nieuw / sealed
Gekocht op lotverkopen van IPCS. Garantie via hem. Was voor kennis, maar heeft uiteindelijk afgehaakt. Direct beschikbaar.
Minimumprijs: 175
Meeneemprijs: 200

2 * Maxtor 160 Gb SATA I
Komt met forcom factuur van enkele weken geleden. Praktisch nieuw dus. Gebruikt in RAID0 maar het performance verschil vind ik maar zwakjes. Buitenkuisen dus.
Minimumprijs per disk: 65 euro
Meeneemprijs per disk: 70 euro
Met factuur

Coolermaster Stacker
Nieuw van gisteren. Meer in onbezonnen bevlieging gekocht, eigenlijk geen nood aan. Mijn oude qtec case is evengoed voor hetgeen waar ik mijn pc maar voor gebruik.
Minimumprijs: 120 euro
Meeneemprijs: 130 euro
Met factuur

Asus p4p800-e deluxe s478
Besteld in Duitsland met een groot deel andere hardware via Piotke. Factuur is dus bij hem te verkrijgen. In nieuwstaat met alle toebehoren, doos etc
Minimumprijs: 70 euro
Meeneemprijs: 80 euro

Asus CT479 converter
Idem als hierboven.
Minimumprijs: 30 euro
Meeneemprijs: 40 euro

Intel Pentium M Dothan 730 (1,73 Ghz)
Komt uit een laptop. Wordt hier passief gekoeld en draait momenteel 2,15 Ghz op 1,19V. Wordt stressed niet warmer dan 55°
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 120 euro

Powercolor X800XT AGP
In perfecte staat met alle toebehoren, doos etc. Er zit een silencer op gemonteerd. Originele koeler zit er uiteraard ook nog bij.
3Dmark03 score: 11500 stock/13000 oc'ed
Met factuur.
Minimumprijs: 175 euro
Meeneemprijs: 225 euro

2*512 mb OCZ Platinum rev. 2
Hier op het forum overgekocht van iemand. Deden volgens hem 275mhz op 2,5-3-3-7 op 2,75V. In mijn dothan setup raak ik echter zo hoog niet omdat ik mijn cpu multi niet lager kreeg.
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 130 euro

Degene die mij 700 euro voor heel de nest min de pentium D geeft mag er direct omkomen

Staat ook op tones

BMF|Johan

Legacy Member
2*512 mb OCZ Platinum rev. 2
Hier op het forum overgekocht van iemand. Deden volgens hem 275mhz op 2,5-3-3-7 op 2,75V. In mijn dothan setup raak ik echter zo hoog niet omdat ik mijn cpu multi niet lager kreeg.
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 130 euro

Meeneemprijs 130 euro geboden, exclusief verzending.

PsYmon

Legacy Member
Ok, ik laat nog even staan om te zien of niemand het hele pakket wil. Laat ons zeggen dat ik wacht tot zondagavond. Als dan niemand op het pakket heeft geboden is de ram voor jou.

M_N_M

Legacy Member
PsYmon zei:
Asus p4p800-e deluxe s478
Besteld in Duitsland met een groot deel andere hardware via Piotke. Factuur is dus bij hem te verkrijgen. In nieuwstaat met alle toebehoren, doos etc
Minimumprijs: 70 euro
Meeneemprijs: 80 euro

Asus CT479 converter
Idem als hierboven.
Minimumprijs: 30 euro
Meeneemprijs: 40 euro

Intel Pentium M Dothan 730 (1,73 Ghz)
Komt uit een laptop. Wordt hier passief gekoeld en draait momenteel 2,15 Ghz op 1,19V. Wordt stressed niet warmer dan 55°
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 120 euro
175€ indien met CPU-cooling.

PsYmon

Legacy Member
Euh, redelijk zwaar onder de minimumprijzen :wtf:

Meeneem is geboden op p4p800, dus als je totaalpakket wil moet je minimum bieden op alles.

M_N_M

Legacy Member
met cooling?
Hoeveel V is die dothan eigenlijk default?

Grtz

coZm1c

Legacy Member
welk type stacker is het, welke kleur, en is die al uit de doos geweest?

mvg

Coolrunner

Legacy Member
PsYmon zei:
Asus p4p800-e deluxe s478
Besteld in Duitsland met een groot deel andere hardware via Piotke. Factuur is dus bij hem te verkrijgen. In nieuwstaat met alle toebehoren, doos etc
Minimumprijs: 70 euro
Meeneemprijs: 80 euro

Asus CT479 converter
Idem als hierboven.
Minimumprijs: 30 euro
Meeneemprijs: 40 euro

Intel Pentium M Dothan 730 (1,73 Ghz)
Komt uit een laptop. Wordt hier passief gekoeld en draait momenteel 2,15 Ghz op 1,19V. Wordt stressed niet warmer dan 55°
Minimumprijs: 100 euro
Meeneemprijs: 120 euro

dus dit is allemaal compatibel met elkaar ? Koeler meegeleverd ?

PsYmon

Legacy Member
coZm1c zei:
welk type stacker is het, welke kleur, en is die al uit de doos geweest?

mvg

De oude stacker. Grijs, en ja al uit doos geweest, alles schoon geinstalleerd en tot de conclusie gekomen dat ik weer geld voor niets heb uitgegeven.

Mobo convertor en dothan zijn compatibel met elkaar. Draaien hier al een kleine maand stabiel op 2,15 ghz en 1,19V passief gekoeld. Kan zeker meer uit gehaald worden hoor. Zet de stockfan op de heatsink, het voltage op standaard en je bent weer vertrokken :)

kutteke

Legacy Member
als ge nog ffe geduld hebt tot menne portemonee is aangedikt koopk die hdds mss :p

trancepasser

Legacy Member
fotos van die x800xt ?
zou die passen op mijn p4p800-d ?
grtz

PsYmon

Legacy Member
trancepasser zei:
fotos van die x800xt ?
zou die passen op mijn p4p800-d ?
grtz

Foto's: google op powercolor x800xt
En die zou moeten passen. Zie niet in waarom die niet zou passen?

@Faselna: bijna grappig :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan