Bl4ckburn
Legacy Member
heb een uurtje geleden in de gamemania FIFA 08 gekocht ,
net een half uurtje gespeeld maar als PES fan kan het mij toch niet bekoren .
alles zit erbij (aankoopbewijs ) , nieuwstaat uiteraard
heb het spel ongeveer 50€betaald .
voor 40 € mag het de deur uit incl. verzending
net een half uurtje gespeeld maar als PES fan kan het mij toch niet bekoren .
alles zit erbij (aankoopbewijs ) , nieuwstaat uiteraard
heb het spel ongeveer 50€betaald .
voor 40 € mag het de deur uit incl. verzending

