Archief - [TK]CoD4*Niet online* + eSATA expresscard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
1. Verkoop
- Call of Duty 4, niet online geweest, dus niets met de serial gebeurd.
- eSATA expresscard Addonics

2. Reden
- CoD4: Dubbel exemplaar
- eSATA expresscard: spijtig genoeg niet passende in mijn laptop, ik was overtuigd van wel :(.

3. Prijzen
Call of duty 4: Min. 35 euro - Mee: 42,50 euro
eSATA expresscard: Min. 25 euro - Mee 32,50 euro

4. Slot
Alle prijzen zijn INCLUSIEF verzending geboden of afgehaald bij mij met vermindering van 2 euro.

logger

Legacy Member
is de doos nog gesloten? (plasticwrap)
33€ afgehaald onder voorbehoud en liefst vanavond of morgen afgehandeld.

mythe

Legacy Member
Had al langer zo'n akkoordje met andere persoon van het forum, maar wist niet of hij het nog moest hebben. Maar hij heeft bevestigd.
Dus COD4 valt weg mits meeneemprijs geboden.

Persoon zal dit vanavond nog bevestigen hoop ik.

giele

Legacy Member
25 Euro voor de e-SATA kaart, héééél snel afgehandeld graag.

Moet hem hebben voor volgende week.. (lig dan een tijdje int ziekenhuis...)

mythe

Legacy Member
giele zei:
25 Euro voor de e-SATA kaart, héééél snel afgehandeld graag.

Moet hem hebben voor volgende week.. (lig dan een tijdje int ziekenhuis...)
Aj, da's minder.
Maar ga hem laten openstaan tot zondag, iedereen beetje gelijke kans geven. En dan kan ik het maandag posten moest je hoogste bieder zijn.

Als je dat via netbanking doet en bewijsje van betaling geeft is da in orde en stuur ik het maandag prior op ;).

mythe

Legacy Member
giele zei:
jebt em gekocht voor 25, waarom nog verder winst maken :(
Mjah :( k'wil Crysis :p En zit krap bij kas.
Maarja, t'is goed. Zal eerlijk wezen. Je krijgt hem omdat je naar't ziekenhuis moet.

Ik PM je voor gegevens.

Nu juist nog andere persoon die bevestiging moet geven op COD4 en alles is verkocht.

GeoBem007

Legacy Member
En anders bied ik wel het meeneemprijsje voor CoD4 ;) Sealed?

mythe

Legacy Member
GeoBem007 zei:
En anders bied ik wel het meeneemprijsje voor CoD4 ;) Sealed?
Nope, nog sealed.
Mjah, normaal is er akkoord gesloten met persoon via PM.
Hij zal morgen wel bevestigen.

En ja, Boden via PM mag normaal gezien niet, maar was al voor thread zoals eerder vermeld, maar dacht gewoon dat hij nietmeer geïntrest was. En half uur na ik thread opende reageerde hij terug, geluk bij ongeluk.

tinbie

Legacy Member
in feite heeft GeoBem007 hem gewonnen want boden in pm zijn niet toegestaan,
zou je moeten weten met 39 itrader score

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
We weten beiden dat boden via pm niet zijn toegestaan hoor maar deze deal verliep net iets anders.

Mythe had in een andere thread subtiel laten weten dat hij mogelijk ook nog een exemplaar ging ontvangen (het dubbele).

Ik had hem daarop gepm'ed dat ik dat wel wil kopen voor dezelfde prijs van het spel in de andere thread.

Hij had gezegd dat het in orde was maar dat hij nog even ging wachten omdat hij nog niet zeker was of hij het ging krijgen.

Blijkbaar dacht hij dat ik niet meer geïnteresseerd was en startte hij deze thread.

Een foutje waarvoor onze excuses.

mythe

Legacy Member
En GeoBem007 doet er ook niet zo moeilijk over he. Anders zou ik wel andere oplossing hebben gezocht.

Btw.: t'was jammerlijk genoeg niet sealed. En moest hij toch nog interesse hebben zoek ik wel eens of ik nergens goedkoop exemplaartje kan bemachtigen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan