thibo
Legacy Member
Zoals hierboven vermeld verkoop ik dit bord.
Linkje voor wat meer info:
http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=1&model=1474&l1=3&l2=11&l3=473
De factuur is aanwezig. Aangekocht op 05/06/2007.
Alles van het moederbord werkt perfect en ook alles zit er nog bij.
Ik doe dit mobo weg omdat ik overweeg om een DQ6 aan te schaffen.
Wss komt mijn cpu ook nog te koop.
Iemand die nog vragen heeft stel ze gerust
Ik doe mijn best om snel te antwoorden.
Btw: het bord heeft een E650i chipset waarop de 8800GT en dergelijke kaarten dus op kan werken.
Ik heb op de southbridge ook nog een heatsink geplaatst omdat ik het zo leeg vond daar, er zit Formula 5 thermal compound tussen van Antec. Het is een zwarte, past perfect bij het mobo.
En ook Quadcore, Vista ready
Minumumprijs: 65 excl.
Meeneem: 75 excl.
Enkel excl bieden graag.
Mvg! Thibo
Linkje voor wat meer info:
http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=1&model=1474&l1=3&l2=11&l3=473
De factuur is aanwezig. Aangekocht op 05/06/2007.
Alles van het moederbord werkt perfect en ook alles zit er nog bij.
Ik doe dit mobo weg omdat ik overweeg om een DQ6 aan te schaffen.
Wss komt mijn cpu ook nog te koop.
Iemand die nog vragen heeft stel ze gerust
Ik doe mijn best om snel te antwoorden.
Btw: het bord heeft een E650i chipset waarop de 8800GT en dergelijke kaarten dus op kan werken.
Ik heb op de southbridge ook nog een heatsink geplaatst omdat ik het zo leeg vond daar, er zit Formula 5 thermal compound tussen van Antec. Het is een zwarte, past perfect bij het mobo.
En ook Quadcore, Vista ready
Minumumprijs: 65 excl.
Meeneem: 75 excl.
Enkel excl bieden graag.
Mvg! Thibo