Vykus
Legacy Member
Ik ben in het bezit van een agp Sapphire Radeon X1650 PRO 512 MBRAM versie.
Ik doe deze kaart van de hand omdat ik nog een laatste boost wil doen van pc en heb een x1950 pro aangekocht. Kaart is in topconditie, nooit ge'oced.
Alles is nog aanwezig, kaart is aangekocht bij www.jaha.be
Aankoopprijs 110 euro.(factuur nog in bezit)
datum aankoop 01/06/2007.
2 jaar garantie.
De biedingen zijn excl. verzending. ik behoud mij het recht.....(blabla).
Ik wil nog meegeven ik zal pas betaling vragen wanneer mijn nieuwe kaart binnen is en verzending wordt ook dan gedaan.
Ik doe deze kaart van de hand omdat ik nog een laatste boost wil doen van pc en heb een x1950 pro aangekocht. Kaart is in topconditie, nooit ge'oced.
Alles is nog aanwezig, kaart is aangekocht bij www.jaha.be
Aankoopprijs 110 euro.(factuur nog in bezit)
datum aankoop 01/06/2007.
2 jaar garantie.
De biedingen zijn excl. verzending. ik behoud mij het recht.....(blabla).
Ik wil nog meegeven ik zal pas betaling vragen wanneer mijn nieuwe kaart binnen is en verzending wordt ook dan gedaan.