Dat voorstel is al meermaals aan bod gekomen in de feedbackthread, maar o.a. om de reden dat de itrader er is, is dit niet doorgekomen. Mensen die enkel willen (ver)kopen zijn dan "verplicht" de boel eerst vol te spammen ofzo

.
Er zijn trouwens geen harde bewijzen ofzo (ivm dubbelacc), dus BF2142 mag hier in principe verkopen.
(We weten dat er wel veel aanwijzingen zijn.)
Voor andere concrete voorstellen kan je steeds terecht in die thread op Buy&Sell (is een sticky).