Bl4ckburn
Legacy Member
het gaad dus om de Z fang gamepad .
meer info
http://www.legitreviews.com/article/369/1/
had deze vorige week kado gedaan aan men broer , maar hij had al iets gelijkaardigs .
is nooit gebruikt (alles nog in de verpakking)
. nieuwprijs in de fnac was 39,99€
bieden excl. verzending
min 25 €
meer info
http://www.legitreviews.com/article/369/1/
had deze vorige week kado gedaan aan men broer , maar hij had al iets gelijkaardigs .
is nooit gebruikt (alles nog in de verpakking)
. nieuwprijs in de fnac was 39,99€
bieden excl. verzending
min 25 €