Archief - [TK] Yesico Fanless 550W TMS2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpYdR0

Legacy Member
Bij deze zet ik mijn Yesico Fanless 550W TMS2 te koop. Een volledig passive voeding die super presteert en dus 0db geluid produceert. Ik heb deze niet meer nodig aangezien dat 550watt zwaar overkill is voor wat een mediacenter moet doen. Ze werkt dus perfect en komt met originele doos en alle toebehoren die erbij zaten.

Ik heb ze gekocht bij bytesatwork.be en daar is de nieuwprijs op het moment €199 exclusief
Ik stel dus voor om te beginnen bieden vanaf 125€ exlusief

meeneemprijs is 150€ exclusief

Afhalen kan te Londerzeel en kan eventueel gebracht worden in regio Londerzeel - Dendermonde - Wemmel - Aalst

Opsturen wil ik ook doen, maar dan op kosten van de koper (en ze zal wel meer wegen dan 5kilo neem ik aan, dus meer dan € 4.30 waarschijnlijk)


image : http://www.bytesatwork.be/shop/files/master/images/thumbs/t_20464.jpg
info: http://www.yesico.de/de/produkte/fanless-series/fl-550atx-t2/fl-550atx.html

full specs:

Model FL-550 ATX TMS with PFC
Measures without body of posterior cooling 150mm x 86mm x 160mm
Measures with body of posterior cooling 150mm x 86mm x 190mm
weight netto : ~3,15 Kg / Retail: ~3,97Kg
Shelf body of cooling from back PC approximately 3 centimeters
usable mainboards ATX 12V
Concurred voltage 230 Volt / optional 115 Volt avaiable
Frequency 47Hz/63Hz
Amperage to + 3.3Volt max. 25A
Amperage to +5Volt max. 28A
Amperage to +12Volt-1 max. 18A
Amperage to +12Volt-2 max. 16A
Amperage to -12Volt max. 0.8A
Amperage to +5Vsb max. 3.0A
PFC passive
Over voltage protection Yes
Over power protection Yes
Over temperature protection Yes
Short circuit protection Yes
Norms on the emergency respected UL, CSA, TUV, CE, FCC
Ambient temperature in operation 0°C/50°C
Ambient temperature in storage -20°C/+80°C
Admitted relative humidity in operation maximum 85% relative humidity without condenses
Admitted relative humidity in storage maximum 95% relative humidity without condenses
The maximum altitude in operation 10,000 ft
The maximum altitude in storage 50.000 ft
Fan Nothing. Cooling through passive fin radiator. Circuit specifically realized for
the employment without active systems of cooling. For the best heat dissipation the
full chassis is made of aluminium.
Thermal Management System A fan for the installed extraction of the warm air produced from the other peripheral
ones allows activating in way automatic rifle to the inside of the PC, to
the overcoming of manual adjustable temperature line between 42 and 62°C.
Connectors molex 4 pin (peripheral EIDE) 9
Connectors S-ATA (HD-SATA) 2
Connectors for floppy drives 3
Connector +12V 4pin 1
Connector ATX 20/24-pin (combi plug) 1
Extra cable of grounding 1
Connector PCI Express 6-pin 1
Connector +12V TMS 1
Compatible Pentium IV / AMD XP Yes

STAAT OOK OP TONES : http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=675263#675263

SpYdR0

Legacy Member
k heb hier nog een review gevonden van de 420w versie van dezelfde reeks als deze 550w voeding.

http://tweakers.net/reviews/554

Interessant om te wete is dus, dat de voeding vanbinnen ook vol koellichaampjes zit.
Dat alle kabels gesleeved zijn met zwarte mesh.
De ledjes achteraan geven de status aan van de voeding. groen is < 60°c oranje is > 60°c en vanaf 100°c schakelt ze de pc uit. Die casefan aansluiting wordt dus hier gebruikt vanaf dat de voeding warmer dan 60°c wordt dan zal die cooler automatisch beginnen draaien (een optie dus).

Ik lees daar dus niets dan positiefs. ( http://tweakers.net/reviews/554/6/acht-stille-voedingen-met-elkaar-vergeleken-pagina-6.html )
Het enige dat ze in de conclusie zeggen is dat volledig passieve voedingen prijzige beestjes zijn. Maar dat had ik hier al wel duidelijk gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan