CTU_Jackbauer
Legacy Member
Yo
heb ondertussen de 3d kaart kunnen testen en werkt perfect , heb em er ook direct weer terug uitgehaalt .
Ik heb deze aangekocht op 11 januari 2006 . is nog in perfecte staat en factuur zit er ook bij en ook de Drivers , doos , S-Video kabel,Etc...
XFX 6600GT DualDVI 128MB GDDR3 PCI-e (http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=950
Beginprijs: 100€
Meeneemprijs:.?.
Greetz
heb ondertussen de 3d kaart kunnen testen en werkt perfect , heb em er ook direct weer terug uitgehaalt .
Ik heb deze aangekocht op 11 januari 2006 . is nog in perfecte staat en factuur zit er ook bij en ook de Drivers , doos , S-Video kabel,Etc...
XFX 6600GT DualDVI 128MB GDDR3 PCI-e (http://www.xfxforce.com/web/product/listConfigurationDetails.jspa?productConfigurationId=950
Beginprijs: 100€
Meeneemprijs:.?.
Greetz
, noted

, sry dude