Archief - [TK] X800Pro; Wireless AP; Antec NSP; etc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cowke

Legacy Member
- Asus Radeon X800 Pro met Zalman Fatality Cooler
Komt met originele cooler (Apart erbij) en aansluitingen hiervoor.
Indien gewenst ook nog de originele doos + Factuur(Hier moet ik is voor kijken waar die ligt)
Is aangekocht in de zomer (Aug) van 2004 als ik het goed heb. Kaart werkt nog perfect maar heb ze moeten vervangen wegens upgrade van men systeem. CPU was kapot en dus ander mobo en nu pci-x dus geen agp meer.​

- Wireless G Acces Point (D-Link)
Gekocht in de media Markt voor gebruik met der laptop. Ideaal voor uitbreiding van u netwerk naar draadloos.
Reden van verkoop: Wireless router aangeschaft.
Komt met: Complete doos en factuur*
Typenr: DWL-G700AP​

- Belkin Wireless G USB Network Adapter (Nieuw)
Aangekocht samen met de AP hierboven maar nooit gebruikt. Is dus nog nieuw in de verpakking. (Plastiek is der nog rond)
Reden van verkoop: Ligt in mijne weg en gebruik het niet.
Komt met: Complete doos en factuur*​

- Oude PC + TFT Scherm 17inch
Omschrijving:
CPU: AMD Athlon XP 1800+ + Zalman Cooler CNPS7000B-AlCu
Mobo: Abit-NF7
GPU: Abit: GF4 Ti 4200
RAM: Twinmos 512 PC2700 CL2.5 DDR-DIMM
Q-Tec: PSU 400Watt Dual FAN
Floppy disc + DVDROM
HDD
WD Protege WD200 20GB S/N:WMAAV1928813
MDL: WD200EB - 00CSF0
DATE: 18 OCT 2001
DCM: DSBBHD2B​
TFT: LiteOn LitePanel 170 (Geen idee hoe oud juist maar toch al wel een heel tijdje zenne).
Scherm werkt perfect. Geen dooie pixels ofzo altijd mooi onderhouden. Plakt wel een sticker op die je er eventueel kan afhalen.
INFO: Ik heb van niets meer een factuur hiervan. Alles werkt wel. Moet weg want het staat in mijne weg.
Zou eventueel ook apart kunnen als ik alles kwijt geraak.​

- Antec NSK 2400 Desktop Case (Nog niet zeker.)
(compleet dus Incl doos etc + kopie van factuur indien nodig) -> nog in garantie​

- Foto's komen eraan

info:
* Kan maar aan een iemand een factuur meegeven aangezien beide artikelen op hetzelfde factuur staan.
Kan er wel een kopietje van maken indien gewenst.
Ik weet ook dat er geen minimum prijzen bijstaan maar dit komt omdat ik er echt geen idee van heb wa die dingen kosten atm. Dus doe maar een bod als het mij aanstaat ist in orde ;). Het staat hier in mijne weg!
Boden enkel excl aub. Ik hou geen rekening met incl boden. Verzenden kan afhalen krijgt echter de voorkeur.

overlordEx

Legacy Member
Moest je de onderdelen van die pc toch apart verkopen: 17€excl op het NF-7 mobo :)

Cowke

Legacy Member
overlordEx zei:
Moest je de onderdelen van die pc toch apart verkopen: 17€excl op het NF-7 mobo :)

Ik laat het nog 24u staan als er daarna niemand hoger bied is het voor u aan 17€ excl.

Mvg Ken Komaan mannekes kmoe der vanaf ;)

Chris_147

Legacy Member
Staat er op die doos van die Belkin USB adapter iets of dat dat samenwerkt met OSX?

Cowke

Legacy Member
Chris_147 zei:
Staat er op die doos van die Belkin USB adapter iets of dat dat samenwerkt met OSX?

Bij System Requirements staat:
PC with available USB port
PC running windows 98SE, ME, 2000, or XP

Dus nee :/ heb even gezocht op google en vind niet direct een sluitende oplossing dus ik kan het niet aanraden. Sorry.
En aangezien hij nog nieuw in de doos zit en niet open is kan ik het ook niet even testen.

successor

Legacy Member
€15 op die access point , en €5 op die schijf + dvdrom
Twinmos 512 PC2700 CL2.5 DDR-DIMM : €5

alles excl.

€50 op die 17" panel, maar dan moet ik wel eerst weten wat de verzending kost.

Cowke

Legacy Member
@Chris_147: Geen enkel probleem

successor zei:
€15 op die access point , en €5 op die schijf + dvdrom
Twinmos 512 PC2700 CL2.5 DDR-DIMM : €5

alles excl.

€50 op die 17" panel, maar dan moet ik wel eerst weten wat de verzending kost.

@Successor: Boden genoteerd maar voor da scherm kunnen we mss beter iets afspreken da ik het breng ofzo (stuur het liever niet op lijkt me nogal riskant en die doos is HUGE! -> onnodige kosten via de post).

Laat maar iets weten

Cowke

Legacy Member
Dus ff samenvatten en ineens nekeer omhoogsjotten
Voorlopig:
Hungry® -> X800 -> 55€ (Afgehaald)
Successor -> Access Point -> 15€
-> Schijf + DVDrom -> 5€
-> Twinmos Ram -> 5€
-> Scherm -> 50€
-> (Eventueel gebracht)
overlordEx -> Mobo NF-7 -> 17€ (Post?)

Edit toch nog ff bij vermelden dat ik morgen om 17.00 tenlaatste afsluit! Laatste kans dus morgen mis het niet ;)

Cowke

Legacy Member
XYRIS zei:
Case te koop of niet? Hoeveel had je gewenst? Voeding erbij?

Case gaat buiten bij een degelijk bod. Alles zit erbij wat je zou krijgen als je hem in de winkel koopt. (Is in nieuwstaat!)
Dus: die voeding ook.

Cowke

Legacy Member
Zullen het nog is omhoog sjotten (2e)
Mobo is bij deze verkocht aan overlordEx voor 17€ excl. PM me maar voor verdere afhandeling.

Rest staat nog open tot 17.00 uur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan