Archief - [TK] WoW, World of Warcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LordPilaf

Legacy Member
Hallo, ik verkoop wow liggen, zit nog speeltijd op tot 9 april.
Alle cds enzo zijn niet gebruikt, heb die van iemand anders gebruikt.
Zou er graag minimum €25 voor krijgen, het is mogelijk af te halen te Gent.

Mvg

_T_

Legacy Member
LordPilaf zei:
Hallo, ik verkoop wow liggen, zit nog speeltijd op tot 9 april.
Alle cds enzo zijn niet gebruikt, heb die van iemand anders gebruikt.
Zou er graag minimum €25 voor krijgen, het is mogelijk af te halen te Gent.

Hmm... je bedoelt dus een splinternieuw exemplaar van WoW? CD's, doosjes, handleiding, ... ?

_T_

Legacy Member
35 EUR.
En wat bedoelen bovenstaande posters met incl. en excl. ?
Ik kan het boeltje alleszins gewoon in Gent komen ophalen.

brc

Legacy Member
even een noobvraagje over WOW sorry voor de offtopic
maar zit er in wow eigenlijk ook een single player modus of is dit enkel speelbaar op lan of internet ?

alvast bedankt

Parmenion

Legacy Member
brc zei:
even een noobvraagje over WOW sorry voor de offtopic
maar zit er in wow eigenlijk ook een single player modus of is dit enkel speelbaar op lan of internet ?

alvast bedankt
het is een MMORPG
dus alleen op het internet
Massively Multiplayer Online Role-Playing Game ;)

LordPilaf

Legacy Member
dit is niet , anders zou er geen speeltijd tot 9 april op kunnen zitten :)
alles is nog in mooie staat, ik ben wel vergeten te zeggen dat de kaart voor iemand een account voor tine dagen te geven (hiervoor is creditcard nodig) ontbreekt, sorry hiervoor

_T_

Legacy Member
LordPilaf zei:
dit is niet , anders zou er geen speeltijd tot 9 april op kunnen zitten :)
alles is nog in mooie staat, ik ben wel vergeten te zeggen dat de kaart voor iemand een account voor tine dagen te geven (hiervoor is creditcard nodig) ontbreekt, sorry hiervoor

Kun je dit nog eens in het Nederlands zeggen? :-)
Wat bedoel je?
Ik had begrepen dat de account nog geldig was tot in april?

_T_

Legacy Member
Voor zover ik weet is WoW nieuw een 45 EUR, inclusief een maand speeltijd.

Daarom lijkt 35 EUR voor bijna 2 maand speeltijd me nog wel een mooie deal.
Anders kan ik hem ook in de winkel gaan halen he.

LordPilaf

Legacy Member
verkocht aan _T_, ik voeg je toe op Msn voor verdere afhandeling
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan