Archief - [TK] World of Warcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metalgke

Legacy Member
Hallo,

Ik speel toch niet meer dus kan ik het beter verkopen :).

De 4 cd's + cd hoes zijn perfect in staat en zijn eenmalig gebruikt voor de instal.

Er zit geen speeltijd meer op maar wel nog een paar characters


Dit krijg je er GRATIS bij, word dus niet verkocht ;):

- HUman Mage lvl 60 (shattered hand): stuk of 9 epics.
- Tauren Shaman lvl 45
- + verschillenden +- lvl 30


Bieden kan tegen geld maar ook in ruilmateriaal ^^, PSP game ofzo of een memorystick PRO DUO voor psp, u name it!

mythe

Legacy Member
Aan je prefix te zien geen burnout Legends ruil :p.
25 euro startbod. Wel exclusief.

celeron clocker

Legacy Member
Ruilen tegen HL² collectors edition? is met tshirt een art boekje en
ook met de metalen box

de games erin : CS: S , HL² , HL² DM , HL : Source

Metalgke

Legacy Member
Tot hiertoe gaat het naar mythe ;), ik laat het wel nog een tijdje openstaan ...
Ik zie zelf wel wanneer ik afsluit

Metalgke

Legacy Member
Van die 35 euro incl kan ik al prince of persia tweedehands kopen ;) dus voorlopig nog altijd naar mythe

MetalG

Legacy Member
Haaaa alles wordt ineens veel duidelijker, ik heb mijn WoW ook verkocht in de vakantie fzo, met een lvl 60 mage genaamd MetalG, hij heeft dit account met de naam "Metalgke" waarschijnlijk aangemaakt zodat het niet opvalt dat deze wow exemplaar 2de hands is, zijn echt account van telenet is pette ofzo iets als ik mij alles goed herinner, alsook is hij een slechte koper, want ik heb 2 maand op mijn geld moeten wachten (en hij had inlog gegevens al gekregen want hij ging direct storten met pc banking, ik met mijn goed hart geloofde hem dus)..

vertrouw die niet.

mvg MetalG

Metalgke

Legacy Member
Wilde gij wel is weggaan uit mijne thread :) Ik pak u morgen in de klas wel :D

Ni op letten, die gast zit bij mij in de klas :).

mythe

Legacy Member
Ok, vriend was geintresd in WoW. en nu plots wilt hij BFME2 :s. Die weet ook niet wat em wilt. Dus laat bod vallen.

Fanatieken. Tis van u ;).

+
Ik vertrouw het klusje nietmeer.
Op andere thread (WoW+90 days *sealed*) vraag je of er nog gamecards zijn. Als je het spel verkoopt moet je toch geen gamecards meer hebben :s.

FaNaTieKeN

Legacy Member
lol, ty mythe, we zijn al een tijdje aan het wedijveren. 30 exclu onder voorbehoud.

mythe

Legacy Member
FaNaTieKeN zei:
lol, ty mythe, we zijn al een tijdje aan het wedijveren. 30 exclu onder voorbehoud.
Hehe :p I know. Maar geef het op ^^. Ge zijt te goed voor mij :).

STRIDER

Legacy Member
40 € inlclu, of PC game Guildwards Special Edition + opleg (bepaal je zelf)

Mvg,

(onder voorbehoud)

Metalgke

Legacy Member
Strider heeft het hoogste bod tot hiertoe :).
Ik laat nog effie openstaan

mythe

Legacy Member
Metalgke zei:
Strider heeft het hoogste bod tot hiertoe :).
Ik laat nog effie openstaan
Uit eigen ervaring zou ik het verkopen. Want als je het te lang laat openstaan volgens de koper slaat hij het bod af. En 5 euro onder de winkelprijs is toch goed?

Metalgke

Legacy Member
Laat het tot morge nog openstaan en dan is het verkocht aan de man die door het leven ging als STRIDER
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan