Archief - [TK] World of warcraft.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

celeron clocker

Legacy Member
Te koop wegens geen tijd en ontdekken van sociaal contact :

World of warcraft met : Lvl 33 char met green / blue items , het gaat om een Hunter , Night-elf ik heb een lvl 33 (of 32 ) pet , een tijger en een lvl 30 wolf .
Hij bevind zich op de server skullcrusher.

Ook staat er nog een lvl 15 warrior (al akir veel groene items enzo redelijk impressive looking voor lvl 15) op en nog wat lower lvl gespuis.

Is met cd's enzo.

The_Poet

Legacy Member
is er nog playtime over ? Of is de account volledig opgesoupeert ?

celeron clocker

Legacy Member
nog tot 29 januari .

Oja antwoord op je vraag in het andere topic : Het is dus als je in augustus bvb 1 maand betaald is het in september opgebruikt. ;)

The_Poet

Legacy Member
bedankt voor te replyen, maw als je een maand geen reet uitsteekt ben je uw geld ook kwijt
zware afzetterij die handel :)

celeron clocker

Legacy Member
The_Poet zei:
bedankt voor te replyen, maw als je een maand geen reet uitsteekt ben je uw geld ook kwijt
zware afzetterij die handel :)

Als je een spel koopt is het de bedoeling dat je er mee speelt hé . :p

Is met alle betalende MMORPG zo...

celeron clocker

Legacy Member
Upje , en nu geen offtopic meer aub :) .


Edit : er staat geen min of meeneemprijs zie ik aangezien meeste mensen wel wat zekerheid willen zal ik de meeneem op 35€ zetten :)

celeron clocker

Legacy Member
Elke dag langer is een dag minder playtime ....

celeron clocker

Legacy Member
Amai zeg laatste up :s anders gaan die WoW zo snel weg , zeker veel geldnood met "de dagen hiere"? :p

Genious

Legacy Member
ik ga morgenavond eens gaan kijken bij een vriend die wow heeft, ik zal daarna wel weten te zeggen of ik het koop of niet.

Genious

Legacy Member
bod: 35 euro (meeneem dus) ik veronderstel dat het inc is? want anders kan ik het evengoed nieuw kopen
(moest ge echt gw willen, ik heb dat ook, kan het geven met wat opleg, maar liever niet)

zou ge in pm al account info kunnen geven, want elke dag is er weer eentje minder (en maakt het minder interessant), heb het spel intussen geïnstalleerd met de cd's van die vriend. ;)
want het spel is 50, maar dat is 1 maand gratis, dus nog 37, dus zonder die dagen extra is het dat echt niet waard, dat begrijp je prolly wel. (en ivm mijn betrouwbaarheid: whitelist: +5 als koper, +1 als verkoper, geen blacklist)

celeron clocker

Legacy Member
Genious zei:
bod: 35 euro (meeneem dus) ik veronderstel dat het inc is? want anders kan ik het evengoed nieuw kopen
(moest ge echt gw willen, ik heb dat ook, kan het geven met wat opleg, maar liever niet)

zou ge in pm al account info kunnen geven, want elke dag is er weer eentje minder (en maakt het minder interessant), heb het spel intussen geïnstalleerd met de cd's van die vriend. ;)
want het spel is 50, maar dat is 1 maand gratis, dus nog 37, dus zonder die dagen extra is het dat echt niet waard, dat begrijp je prolly wel. (en ivm mijn betrouwbaarheid: whitelist: +5 als koper, +1 als verkoper, geen blacklist)

Prijs is exclusief normaal maar kzalt inc. maken voor u =P
Pay before play geldt hier wel , het is week , ik ben bij kbc als jij ook bij kbc bent staat het er morgen al op. ;)

Genious

Legacy Member
celeron clocker zei:
Prijs is exclusief normaal maar kzalt inc. maken voor u =P
Pay before play geldt hier wel , het is week , ik ben bij kbc als jij ook bij kbc bent staat het er morgen al op. ;)
fortis :(
is foto van uittreksel ook goed?
kga da in orde brengen nadat ik ben gaan maffen, stuur maar al uw info. (rekeningnummer dus)

celeron clocker

Legacy Member
Verkoop afgerond .


Zal posten als alles betaald is en ontvangen etc..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan