peanutman
Legacy Member
Ik zet dus zo ene te koop:
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=189
Het is er ene ZONDER venstertje (dus niet verwarren met de Raptor X)
Hij is ongeveer 4 maand oud.
Je krijgt de schijf, en een sata kabeltje.
Ik verkoop omdat ik nu een imac heb, en dus niet veel meer kan doen met deze schijf (en als externe via usb gebruiken zou ook een beetje stom zijn...).
Ik verzend deze schijf liever niet per post (te breekbaar), dus liefst op afhaling/afspraak.
Ik kan aan het station van Oostende, Brugge, Gent of Brussel afspreken, of op afhaling bij mij, vlakbij het station van Etterbeek (VUB, Brussel).
Ik wil hem nog tot 3 dagen na de verkoop terugnemen, als bewijs dat er niets mis mee is (want het is nogal moeilijk om dit te bewijzen).
Richtprijs: 100eur
Hoogste bod wint.
Reinout
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=189
Het is er ene ZONDER venstertje (dus niet verwarren met de Raptor X)
Hij is ongeveer 4 maand oud.
Je krijgt de schijf, en een sata kabeltje.
Ik verkoop omdat ik nu een imac heb, en dus niet veel meer kan doen met deze schijf (en als externe via usb gebruiken zou ook een beetje stom zijn...).
Ik verzend deze schijf liever niet per post (te breekbaar), dus liefst op afhaling/afspraak.
Ik kan aan het station van Oostende, Brugge, Gent of Brussel afspreken, of op afhaling bij mij, vlakbij het station van Etterbeek (VUB, Brussel).
Ik wil hem nog tot 3 dagen na de verkoop terugnemen, als bewijs dat er niets mis mee is (want het is nogal moeilijk om dit te bewijzen).
Richtprijs: 100eur
Hoogste bod wint.
Reinout

)

