Archief - [TK] WD Raptor 150GB 10000rpm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peanutman

Legacy Member
Ik zet dus zo ene te koop:
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=189
Het is er ene ZONDER venstertje (dus niet verwarren met de Raptor X)
Hij is ongeveer 4 maand oud.

Je krijgt de schijf, en een sata kabeltje.

Ik verkoop omdat ik nu een imac heb, en dus niet veel meer kan doen met deze schijf (en als externe via usb gebruiken zou ook een beetje stom zijn...).

Ik verzend deze schijf liever niet per post (te breekbaar), dus liefst op afhaling/afspraak.
Ik kan aan het station van Oostende, Brugge, Gent of Brussel afspreken, of op afhaling bij mij, vlakbij het station van Etterbeek (VUB, Brussel).

Ik wil hem nog tot 3 dagen na de verkoop terugnemen, als bewijs dat er niets mis mee is (want het is nogal moeilijk om dit te bewijzen).

Richtprijs: 100eur
Hoogste bod wint.

Reinout

Arvid

Legacy Member
hey

garantie? aankoopbewijs?

sn en p/n voor garantie check?

grtz

scud

Legacy Member
100euro afgesproken in Brugge of ergens tussen blankenberge / De haan

peanutman

Legacy Member
ik heb wel geen factuur meer van (net gezocht)...
De standaard "factory warranty" zit er natuurlijk wel nog op, en deze is 5 jaar (zie site link in topic head).

De serial is: WMAP41474084
DCM: HBCA2AB
MDL: WD1500ADFD-00NLR1

Als er nog dingen zijn die je wil weten, let me know (er staan zoveel nummerkes op die schijf :p)

G-Skill

Legacy Member
Meeneemprijs 125 €

ben van zedelgem en kan komen ophalen ;):bow:

wanneer sluit je dit af ?

kwil echte dit HDD vandaar derecht een hogere Prijs Kwil die hebben kwil die nie kwijt doe er alles voor lol !!!!!!!!!!

Vochtig

Legacy Member
G-Skill zei:
kwil echte dit HDD vandaar derecht een hogere Prijs Kwil die hebben kwil die nie kwijt doe er alles voor lol !!!!!!!!!!

Djeezes , sounds like a girld :D :hug:

G-Skill

Legacy Member
Vochtig zei:
Djeezes , sounds like a girld :D :hug:

hehe Mja gekrijgt maar éénmaal de kans voor zo één en de laat nie vallen is zelf al regelt via pm om morgen te halen :)

scud

Legacy Member
ik zie hier dus nergens een meeneemprijs staan... ik bied 130 afgehaald

G-Skill

Legacy Member
Meeneemprijs 165 € !!!

en vandaag nog komen halen !!!!

en zend derest door via pm'tje Thx

linux

Legacy Member
en stop met meeneemprijs te zeggen :p
weet je wel wat dit betekent?
jij bepaalt die niet he, de TS wel.

G-Skill

Legacy Member
linux zei:
en stop met meeneemprijs te zeggen :p
weet je wel wat dit betekent?
jij bepaalt die niet he, de TS wel.


normaal is bijna alles al geregeld via een pm'tje vannacht nog alleen moest ik zijn adress hebben de rest is in orde dus weet maar al te goe wat dit wilt zeggen !

Che Guevara

Legacy Member
G-Skill zei:
normaal is bijna alles al geregeld via een pm'tje vannacht nog alleen moest ik zijn adress hebben de rest is in orde dus weet maar al te goe wat dit wilt zeggen !

dan weet ge maar al te goed dat verkoop niet via pm mag geregeld worden maar hier op het forum moet gezet worden en zolang er geen effectieve meeneemprijs is kan je die niet zomaar opeisen

G-Skill

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
dan weet ge maar al te goed dat verkoop niet via pm mag geregeld worden maar hier op het forum moet gezet worden en zolang er geen effectieve meeneemprijs is kan je die niet zomaar opeisen

volgendige meer akoord wat je vertelt :)

Had eerlijke al verwacht dat dit hier ging opstaan dat bijna alles geregeld is mss vergeten ofzo maar ok zal straks wel doen en verwacht nog een pm van hem

dus we zien dan wel hoever we staan dan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan