[MgC]Hammer
Legacy Member
Ik heb nog enkele dingen liggen die ik dacht te gaan gebruiken voor mn pc setup, maar ik ga het maar niet doen, geen tijd gewoon.
WC
Aquacomputer res
http://www.monsieurprix.com/photosProduits/644/ME0000397644_1.jpg
aquagrafx 6800
http://www.geizhals.at/img/pix/158429.jpg
Innovatek i-cool rev 4.0, past op socket 754,939 en 940.
http://www.webshop-innovatek.de/printable/images/rev42small_160.gif
Watercool htf2
http://193.109.188.29/catalog/product_info.php?products_id=1464&osCsid=671c1dad96a7e926eaa36ca37d6123a0
Maxi-jet waterpomp, 1000 l : zeer compact
Logitech momo racingwheel
http://pc.gamezone.com/gzreviews/r21233.htm
mini psone + psone lcd, ik wilde in case modden, maar ik zie het niet zitten om mn stacker te verkloten, dus doe ik het weg, is enkel psone + lcd, niks van kabels bij, ik heb het wel bij maat getest met zijn kabels en alles werkt.
Richtprijzen :
Wc : 100 euro voor pakket, moest ik zeker zijn dat k alles kwijt geraakt, wil ik per stuk verkopen.
Logitech : 50 euro, niet versturen wegens de grootte van dit spel, als het bod me aanstaat geef k er nog wat racegames bij die ik liggen heb, dtm 1 en 2 + nog enkele klassiekers van de nfs reeks.
psone + lcd : 50 euro
Ik kan wel toegemoetkomen binnen de regio Waasland of eventueel leveren mits vergoeding van de diesel als het nie overdreven ver is.
Het zijn richtprijzen, doe een bod, boden die ik niet serieus neem zal ik dan ook niet aanvaarden.
Greetz
WC
Aquacomputer res
http://www.monsieurprix.com/photosProduits/644/ME0000397644_1.jpg
aquagrafx 6800
http://www.geizhals.at/img/pix/158429.jpg
Innovatek i-cool rev 4.0, past op socket 754,939 en 940.
http://www.webshop-innovatek.de/printable/images/rev42small_160.gif
Watercool htf2
http://193.109.188.29/catalog/product_info.php?products_id=1464&osCsid=671c1dad96a7e926eaa36ca37d6123a0
Maxi-jet waterpomp, 1000 l : zeer compact
Logitech momo racingwheel
http://pc.gamezone.com/gzreviews/r21233.htm
mini psone + psone lcd, ik wilde in case modden, maar ik zie het niet zitten om mn stacker te verkloten, dus doe ik het weg, is enkel psone + lcd, niks van kabels bij, ik heb het wel bij maat getest met zijn kabels en alles werkt.
Richtprijzen :
Wc : 100 euro voor pakket, moest ik zeker zijn dat k alles kwijt geraakt, wil ik per stuk verkopen.
Logitech : 50 euro, niet versturen wegens de grootte van dit spel, als het bod me aanstaat geef k er nog wat racegames bij die ik liggen heb, dtm 1 en 2 + nog enkele klassiekers van de nfs reeks.
psone + lcd : 50 euro
Ik kan wel toegemoetkomen binnen de regio Waasland of eventueel leveren mits vergoeding van de diesel als het nie overdreven ver is.
Het zijn richtprijzen, doe een bod, boden die ik niet serieus neem zal ik dan ook niet aanvaarden.
Greetz