Archief - [TK] WC , psone + lcd, logitech momo stuurwiel + laptop lcd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MgC]Hammer

Legacy Member
Ik heb nog enkele dingen liggen die ik dacht te gaan gebruiken voor mn pc setup, maar ik ga het maar niet doen, geen tijd gewoon.

WC


Aquacomputer res
http://www.monsieurprix.com/photosProduits/644/ME0000397644_1.jpg

aquagrafx 6800
http://www.geizhals.at/img/pix/158429.jpg

Innovatek i-cool rev 4.0, past op socket 754,939 en 940.
http://www.webshop-innovatek.de/printable/images/rev42small_160.gif

Watercool htf2
http://193.109.188.29/catalog/product_info.php?products_id=1464&osCsid=671c1dad96a7e926eaa36ca37d6123a0

Maxi-jet waterpomp, 1000 l : zeer compact

Logitech momo racingwheel
http://pc.gamezone.com/gzreviews/r21233.htm

mini psone + psone lcd, ik wilde in case modden, maar ik zie het niet zitten om mn stacker te verkloten, dus doe ik het weg, is enkel psone + lcd, niks van kabels bij, ik heb het wel bij maat getest met zijn kabels en alles werkt.

Richtprijzen :

Wc : 100 euro voor pakket, moest ik zeker zijn dat k alles kwijt geraakt, wil ik per stuk verkopen.

Logitech : 50 euro, niet versturen wegens de grootte van dit spel, als het bod me aanstaat geef k er nog wat racegames bij die ik liggen heb, dtm 1 en 2 + nog enkele klassiekers van de nfs reeks.

psone + lcd : 50 euro

Ik kan wel toegemoetkomen binnen de regio Waasland of eventueel leveren mits vergoeding van de diesel als het nie overdreven ver is.

Het zijn richtprijzen, doe een bod, boden die ik niet serieus neem zal ik dan ook niet aanvaarden.

Greetz

[MgC]Hammer

Legacy Member
Bod genoteerd, wel aan de lage kant, kga nog zien wat k er mee doe

[MgC]Hammer

Legacy Member
ik ga straks ff zien voor pics, ik doe het enkel samen weg, met die psone kan ik niks aanvangen.

yakmodder

Legacy Member
Idien je toch de Wc spulletjes apart zou verkopen, wat zou dan je prijs zijn voor die 6800 gpu block?

[MgC]Hammer

Legacy Member
30 euro excl verzending lijkt me redelijk, doe bod en ik zal zien

[MgC]Hammer

Legacy Member
Vanavond ga ik meer info geven over dat laptopscherm en foto's van de psone lcd en laptop scherm.

Greetz

da jokke

Legacy Member
ik trek men bod in
vandaag een nieuw stuurwieltje gekocht in de winkel
sorry

dekleine1

Legacy Member
hoeveel voor da reservoir van aquacomputer??

is daar alles in orde van??

[MgC]Hammer

Legacy Member
jaja, is in stekene en is usb bod genoteerd als er tegen donderdagavond geen hoger bod is mag je me pm'en voor af te spreken.

Greetz

dekleine1

Legacy Member
Welke fittings zitten daar op en is dit compleet in de zin van, reservoir + aquabay + afdekplaatje van aquacomputer??

is dit afdekplaatje in zilver aluminium?? (Geen Edelstaal ofzo) en zijn er eventuele krassen op?

greetz

[MgC]Hammer

Legacy Member
compleet in orde, alles zit erbij, geen krassen, nog ongebruikt, zijn push fittings, met buitendiameter 8 mm

clitteke

Legacy Member
Ik zien het wel zitten om ze in ze geheel te kope. Ma da is toch een me alles op en aan e. Nie da ik nog dinge moet gaan bijkope.
kabels bedoel ik hiermee.

[MgC]Hammer

Legacy Member
Het enige wat ik niet heb is de tubing, die zal je zelf moeten kopen. Is trouwens altijd uitpassen in de case dus tubing van iemand anders kan je mijns inziens niet veel doen. Tubing kan je gewoon in de dichtsbijzijnde doe-het-zelf vinden.

Greetz

dekleine1

Legacy Member
[MgC]Hammer zei:
compleet in orde, alles zit erbij, geen krassen, nog ongebruikt, zijn push fittings, met buitendiameter 8 mm

nu weet ik nog niet welke kleur het is :D
en eventueel een foto van het geheel?? (Reservoir)

clitteke

Legacy Member
als ik wa fotokes kan zien van de pomp overweeg ik een bod van 100€ incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan