Archief - [TK] waterkoeling stukken en hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bakkajocco

Legacy Member
1. Thermaltake aquabay m5

Inbegrepen: Manual, pomp, reservoir, monitor, Temp. probe, quick install connectors
Staat: 1x gebruikt , werkt perfect

http://img.msngunk.com/images/376409DSC00891.JPG
http://www.thermaltake.com/product/Liguid/Upgrade/cl-w0103/cl-w0103.asp

Meeneemprijs: €20


2. Thermaltake aquabay m2

Inbegrepen: Manual, reservoir, quick install connectors
Staat: 1x gebruikt, zeer goede staat

http://img.msngunk.com/images/923700DSC00892.JPG
http://www.thermaltake.com/product/Liguid/Upgrade/cl-w0021/cl-w0021.asp

Meeneemprijs: €15


3. Black Ice Extreme III (VERKOCHT)




4. D-link DI-624 108Mbps SuperG draadloze breedbandrouter

Inbegrepen: cd-rom, router, stroomkabel , utp kabel 2m
Staat: 1x gebruikt, werkt perfect

http://img.msngunk.com/images/320236DSC00896.JPG
http://www.dlink.be/?go=gNTyP9CgrdF...hLPG3yV3oUY16haltbNlwaaFp6DQoHDrryyFC+IkABNrj

Meeneemprijs: €20


5. Logitech Desktop Cordless LX 700

Inbegrepen: cd-rom, muis, toetsenbord, oplader
Staat: ong. 1.5 jaar gebruikt, goede staat


http://img.msngunk.com/images/614530DSC00897.JPG
http://tweakers.net/pricewatch/reviews/94498/logitech-cordless-desktop-lx-700.html

Meeneemprijs: €20



6. Logitech G15 Keyboard

Inbegrepen: cd-rom , keyboard
Staat: 4 maand gebruikt geweest, zeer goede staat

http://img.msngunk.com/images/906101DSC00899.JPG
http://tweakers.net/productreview/2188

Meeneemprijs: €30


Alles moet weg omdat ik binnenkort ga verhuizen en ik moet van men stock vanaf. :)

Liefst af te halen in Aalst!

----

meeneemprijs = minimumprijs
opsturen = + €5

successor

Legacy Member
€10 excl op die router.
€15 excl op dat keyboard.

yakmodder

Legacy Member
Wil je die g15 ook verzenden? INdien ja, 30 excl ervoor.

Bakkajocco

Legacy Member
yakmodder zei:
Wil je die g15 ook verzenden? INdien ja, 30 excl ervoor.

ik wil het verzenden, maar ga dan wel €5 meer vragen, €35 dus.

Smitch

Legacy Member
jij zat eronder hé, 30€ inclu = +-26€ voor het product

Tristan

Legacy Member
Wie zegt er dat ik niet kom ophalen? En dan nog, meeneemprijs is incl, als het niet apart vermeld is toch?

Smitch

Legacy Member
waart ge et dan van plan om te gaan halen?

kweetni...tis aan bakka om te beslisse hé ...zodus bakka?

edit: om nog wat moeiljik te doen..hij heeft uw bod gezien en dan pas mijn bod wss en toch mjin bod genoteerd hé zodus zal hij wel hetzelfde geredeneerd hebben

Bakkajocco

Legacy Member
als ik nog altijd goed kan rekenen is €30 excl. nog altijd meer dan dan €30 incl.
Enja had alle 2 je biedingen op zelfde moment gezien. Dus reageer ik op diegeen het meest bied niet?

En voor alle duidelijkheid men meeneemprijs is ook men minimumprijs (ze zijn echt niet hoog hoor)
Wie het kan komen afhalen mag het aan de meeneemprijs hebben, als ik het moet opsturen is het €5 erbij.

Smitch

Legacy Member
ik geef u dus de meenemeemprijs + 5€ verzendingskosten ;) 35€ zodus, pm me maar voor verdere gegevens :) ?

Tristan

Legacy Member
Bakkajocco zei:
als ik nog altijd goed kan rekenen is €30 excl. nog altijd meer dan dan €30 incl.
Enja had alle 2 je biedingen op zelfde moment gezien. Dus reageer ik op diegeen het meest bied niet?

Ik vraag me dan af waarom u een meeneemprijs stelt, als je toch gewoon het hoogste bod neemt...
En ja, u kunt achteraf je post nog aanpassen zodat het uzelf beter uitkomt, maar dan moet
1. geen meeneemprijs stellen
2. uw starttopic in het vervolg duidelijker maken, dat deze soort discussies niet nodig zijn.

Bakkajocco

Legacy Member
Tristan1 zei:
Ik vraag me dan af waarom u een meeneemprijs stelt, als je toch gewoon het hoogste bod neemt...
En ja, u kunt achteraf je post nog aanpassen zodat het uzelf beter uitkomt, maar dan moet
1. geen meeneemprijs stellen
2. uw starttopic in het vervolg duidelijker maken, dat deze soort discussies niet nodig zijn.

Ik dacht dat men post duidelijk was, maar blijkbaar niet dan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan