Stijn89
Legacy Member
llo
ik heb men kamer is opgeruimd en wa rond gezocht, en wa prulle nog gevonden.
- Fan ( no leds) 60 mm, 3 pin aansluiting
http://img516.imageshack.us/img516/2740/fan1cd.jpg
- Koelblok ( voor 60 mm fan) + bevestiging ( was van oud mobo socket onbekent)
http://img515.imageshack.us/img515/1453/koelblok5gw.jpg
- Ati Rage Pro Turbo 8mb, alleen beeldscherm aansluiting, agp.
http://img515.imageshack.us/img515/7712/graka2qu.jpg
- Canyon Headset, nog nieuw in de verpakking, nooit geopend dus in perfecte staat.
http://img515.imageshack.us/img515/1396/headset0oq.jpg
- Maxtor HD 80 gig Diamondmax plus 9, ATA, met kapotte printplaat ( werkt nog indien nieuwe printplaat)
http://img515.imageshack.us/img515/9928/hd10fl.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/8578/hd28wm.jpg
- UTP kabel, 10m, nooit gebruikt wegens te kort.
http://img515.imageshack.us/img515/8522/utp2er.jpg
- Modem 56k
Prijzen
- Fan: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Koelblok: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Graka: 5 euro
- Headset: 15 euro
- Maxtor: Geen idee wat het waart is , bieden.
- UTP: 5 euro
- Modem: Geen idee wat het waart is , bieden.
Alles werkt nog, behalve natuurlijk HD. Modem en Graka kan ik niet testen wegens geen testpc, maar werken normaal wel nog.
Opsturen kan, op kosten en risico van de koper. Afhalen kan na afspraak in Neerlinter.
Grtn
ik heb men kamer is opgeruimd en wa rond gezocht, en wa prulle nog gevonden.
- Fan ( no leds) 60 mm, 3 pin aansluiting
http://img516.imageshack.us/img516/2740/fan1cd.jpg
- Koelblok ( voor 60 mm fan) + bevestiging ( was van oud mobo socket onbekent)
http://img515.imageshack.us/img515/1453/koelblok5gw.jpg
- Ati Rage Pro Turbo 8mb, alleen beeldscherm aansluiting, agp.
http://img515.imageshack.us/img515/7712/graka2qu.jpg
- Canyon Headset, nog nieuw in de verpakking, nooit geopend dus in perfecte staat.
http://img515.imageshack.us/img515/1396/headset0oq.jpg
- Maxtor HD 80 gig Diamondmax plus 9, ATA, met kapotte printplaat ( werkt nog indien nieuwe printplaat)
http://img515.imageshack.us/img515/9928/hd10fl.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/8578/hd28wm.jpg
- UTP kabel, 10m, nooit gebruikt wegens te kort.
http://img515.imageshack.us/img515/8522/utp2er.jpg
- Modem 56k
Prijzen
- Fan: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Koelblok: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Graka: 5 euro
- Headset: 15 euro
- Maxtor: Geen idee wat het waart is , bieden.
- UTP: 5 euro
- Modem: Geen idee wat het waart is , bieden.
Alles werkt nog, behalve natuurlijk HD. Modem en Graka kan ik niet testen wegens geen testpc, maar werken normaal wel nog.
Opsturen kan, op kosten en risico van de koper. Afhalen kan na afspraak in Neerlinter.
Grtn


