Archief - [TK] wa pc prullen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijn89

Legacy Member
llo

ik heb men kamer is opgeruimd en wa rond gezocht, en wa prulle nog gevonden.

- Fan ( no leds) 60 mm, 3 pin aansluiting
http://img516.imageshack.us/img516/2740/fan1cd.jpg

- Koelblok ( voor 60 mm fan) + bevestiging ( was van oud mobo socket onbekent)
http://img515.imageshack.us/img515/1453/koelblok5gw.jpg

- Ati Rage Pro Turbo 8mb, alleen beeldscherm aansluiting, agp.
http://img515.imageshack.us/img515/7712/graka2qu.jpg

- Canyon Headset, nog nieuw in de verpakking, nooit geopend dus in perfecte staat.
http://img515.imageshack.us/img515/1396/headset0oq.jpg

- Maxtor HD 80 gig Diamondmax plus 9, ATA, met kapotte printplaat ( werkt nog indien nieuwe printplaat)
http://img515.imageshack.us/img515/9928/hd10fl.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/8578/hd28wm.jpg

- UTP kabel, 10m, nooit gebruikt wegens te kort.
http://img515.imageshack.us/img515/8522/utp2er.jpg

- Modem 56k


Prijzen

- Fan: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Koelblok: Geen idee wat het waart is , bieden.
- Graka: 5 euro
- Headset: 15 euro
- Maxtor: Geen idee wat het waart is , bieden.
- UTP: 5 euro
- Modem: Geen idee wat het waart is , bieden.

Alles werkt nog, behalve natuurlijk HD. Modem en Graka kan ik niet testen wegens geen testpc, maar werken normaal wel nog.


Opsturen kan, op kosten en risico van de koper. Afhalen kan na afspraak in Neerlinter.

Grtn

robbeke

Legacy Member
Geen idee wat het waart is

misschien leren schrijven? :p
ma 20€ opd emaxtor

Stijn89

Legacy Member
@ robbeke, als da bod 20 is en ge weet da ze kapot is: bod genoteerd

en schrijft ge "waart" dan ni zo ?

Roefus

Legacy Member
die headset kan ik enkel vinden in nederland voor een prijs van 12-13euro
en dan nog een retail versie (dus ik veronderstel verbeterde)

wat zijn de verzendingskosten van die headset?
mijn bod 7euro inclu (afh van de verzendingskosten kan ik nog iets hoger)

Stijn89

Legacy Member
roefus, bod genoteerd, ga nog even wachte, want had er nog net ietjes meer voor gehad.

Roefus

Legacy Member
de keuze is aan jou
je verkoopt het aan wie je het wil eh :)

als niemand hoger bied, pm me dan maar

Stijn89

Legacy Member
@ robbeke: hoe zit het bij uw bod op de HD?
@ Roefus: voor 12 incl moogt ge hem hebben .
eventueel voor 10 incl, maar niet lager, hij is nog nieuw.

Brolpaq

Legacy Member
is die hdd er nog? Past daar evt een printplaat op van een 80 gig sata 8mb diamondmax 9 YAR51BW0 Y2PSSZQE 6Y080M04253AB CLPSA 655T0160 *NL33101SANXDA 655-1104A LBA: 160086528?

Stijn89

Legacy Member
heb u vraag beantwoord in pm.
als ge ze wilt hebben, hier uw bod plaatsen en niet dat van in pm.

Roefus

Legacy Member
ontvangen in zeer goed staat en mooi verpakt ;)
whitelist +1 bij deze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan