HUSKE
Legacy Member
Hoi mensen, heb het volgende te koop.
Intel P4 3.2GHZ 1 MB cache (Prescott core)
DFI LANPARTY 875P-T Mobo (1 Maand oud)
1GB RAM 239 MHz @ 2-2-2-5 T1 op 3.2V
Aopen Geforce 6800 GT 256MB DDR3
1 X 120GB sata
1 x 120GB pata
1 x DVD-ROM
1 x DVD-RW DL (16x) (stuk, moet nog binnen gedaan worden onder garantie, doe ik, maandag 05/03/2005)
Koolance case PC2-650BU (Blauw)
Voeding 550W (LC6550 version2.0)
2 x 30 cm UV cffl + 1 x revoltev 80mm kooler (blauw)
Processor is watergekoeld met CPU-300 blok van Koolance, water is van Koolance, ongeveer 1 maand geleden vervangen.
ENKEL nog garantie op CPU, MOBO en DVD-RW DL
17" crt scherm, toetsenbord van casemaster en optische scroll muis gaan ook mee.
Reden verkoop: Gestopt met gamen en heb dus nog ne laptop en ne amd 64, wat voor mijn werk meer als voldoende is.
Laatste spel dat ik gespeeld heb hierop is battlefield 2 en dat bolde perfect. Kan indien gewenst ook mee verkocht worden.
CPU bolt hier cte op 3,8GHz, en videokaart is ook wa geoced, 3Dmark 2003 score is 14,2k.
Wil alles in ene keer kwijt, en liefst afhaling of indien in de buurt kan ik het mss brengen. De case ziet er heel degelijk uit, kan foto's mailen als je wil. Laat dan een pm achter. (Ik kan door de week enkel savonds online)
Ga het morgen ook op kapaza zetten, maar jullie krijgen de eerste keus
.
Geen belachelijke boden, de verkoop gaat niet door als hij niet genoeg opbrengt.
Intel P4 3.2GHZ 1 MB cache (Prescott core)
DFI LANPARTY 875P-T Mobo (1 Maand oud)
1GB RAM 239 MHz @ 2-2-2-5 T1 op 3.2V
Aopen Geforce 6800 GT 256MB DDR3
1 X 120GB sata
1 x 120GB pata
1 x DVD-ROM
1 x DVD-RW DL (16x) (stuk, moet nog binnen gedaan worden onder garantie, doe ik, maandag 05/03/2005)
Koolance case PC2-650BU (Blauw)
Voeding 550W (LC6550 version2.0)
2 x 30 cm UV cffl + 1 x revoltev 80mm kooler (blauw)
Processor is watergekoeld met CPU-300 blok van Koolance, water is van Koolance, ongeveer 1 maand geleden vervangen.
ENKEL nog garantie op CPU, MOBO en DVD-RW DL
17" crt scherm, toetsenbord van casemaster en optische scroll muis gaan ook mee.
Reden verkoop: Gestopt met gamen en heb dus nog ne laptop en ne amd 64, wat voor mijn werk meer als voldoende is.
Laatste spel dat ik gespeeld heb hierop is battlefield 2 en dat bolde perfect. Kan indien gewenst ook mee verkocht worden.
CPU bolt hier cte op 3,8GHz, en videokaart is ook wa geoced, 3Dmark 2003 score is 14,2k.
Wil alles in ene keer kwijt, en liefst afhaling of indien in de buurt kan ik het mss brengen. De case ziet er heel degelijk uit, kan foto's mailen als je wil. Laat dan een pm achter. (Ik kan door de week enkel savonds online)
Ga het morgen ook op kapaza zetten, maar jullie krijgen de eerste keus
.Geen belachelijke boden, de verkoop gaat niet door als hij niet genoeg opbrengt.

)

ad: