Archief - [TK] Volledige Bak met AMD Dualcore en Geforce 7800GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Corrupt^

Legacy Member
Ahoi,

Tis weer eens zover, ik heb deze zomer een nieuwe pc aangeschaft en daarmee mag de oude dus weer weg:

- AMD X2 4200+ 64bit (dualcore) + Zalman 9500cu SOCKET 939
- 1GB DDRI Corsair 400mhz
- Geforce 7800GTX 256MB + Zalman Cooler (Merk kaart is Point of View)
- DFI Nforce 4 Ultra-D
- OCZ Modstream 520 Watt (kabels kunnen losgekoppeld worden)
- Maxtor 200GB HDD SATAI
- Western Digital 200GB HDD SATAII
- Western Digital 350GB HDD SATAII
- Antec Plusview (de oude, met raam en in donkergrijs)
- 2 UV lampen voor in Case + moederbord reageert op UV licht.
- 1 DVD Lezer Liteon, geen schrijver (gebruik ik in nieuwe pc)

In 3D Mark 2006 scoorde ik net 5000 punte met deze pc.

Voor de ganse bak vraag ik €400 Euro minimum.

Mvg,
Corrupt^

Vochtig

Legacy Member
Verkoopt u harde schijven apart ?
Interesse in die WD 350 GB Sata 2 en mss die 200GB ook
Mvg

Lon$daLe

Legacy Member
Western Digital 200GB HDD SATAII

bod 40 excl indien geen slechte sectoren of problemen

Corrupt^

Legacy Member
Wel kwil die onderdelen wel appart verkope ma dan willik uiteindelijk toch ook nog wat aan deftig geld geraken aangezien moederborden enzo minder makkelijk verkopen :x

- 7800GTX zouk nog 100 euro voor vragen (met die zalman erbij, doos en kabels met oude koeler krijgde derbij als ge wilt)

HDD's zelf zijn nix mis mee maar ik verkoop ze omdat ik er een raar compatibiliteitsprobleem met had. Bijvoorbeeld:

- Winxp partitie staat op Western Digital en dan hebbik nog een partitie op die schijf + 2 andere schijven.

Ik format die windows partitie en alle files staan nog op de maxtor maar staan aan 0kb en openen niet. Nu ik kon die files perfect recoveren en alles werkte dan zonder probs maar als ik dan weer formatte had ik het ook weer.

Als ik het omdraai en windows op de maxtor zet dan was het hetzelfde probleem maar omgekeerd.

Nu kheb daar wa dingen op getest en met de schijven zelf zijn er nix mis, tis gewoon door een "compatibiliteitsprobleem" tss maxtor en western digital of het kan ook bij windows zelf liggen.

Nuja kzegget maar eh, als iemand die alledrie koopt, dat ge niet voor verassingen komt te staan.

Vochtig

Legacy Member
Die WD 350 ? (is het niet 320gb?) Sata 2 (Das 16MB en 7200 rpm hé ? )
indien ja , bodje van € 60 afghealad in gent

Lon$daLe

Legacy Member
wat zou je prijs zijn van Western Digital 200GB HDD SATAII + verzending ?

Corrupt^

Legacy Member
Heb ier precies den indruk da mensen schijfruimte te kort komen...

Zal nog es checken of het wel degelijk 350GB is, excuser moi if not, tis al tijdje geleden dak die pc nog gebruikt heb (nu eens er een deal is met een koper test ik zoiezo altijd et onderdeel nog es).

Maar voor ik per onderdeel verkoop, zou ik toch graag nog een bod op die cpu willen :p

Nu 1 of 2 hdd's kannik dan wss nog verkope, maar heb er nog 1 nodig willik de rest van die bak wat deftig kwijt geraken. (Kzou dan eerder opteren voor de WD's, dan kan de persoon die de bak koopt geen toestanden hebben zoals ik had)

zkee

Legacy Member
hoe oud is deze configuratie nu? zit er een officiële Windows XP licentie bij?

indien wel, beginbod van € 400 op de complete bak, ik kan komen afhalen.

Corrupt^

Legacy Member
k ff op een rijtje zetten hé:

- €100 aan HDD's (volgens jullie)
- €45 euro voor cpu

Dus kzit met het probleem dak de rest ook nog moe kwijtgeraken...snappie, zkee check uw pm's.

DJones

Legacy Member
- AMD X2 4200+ 64bit (dualcore) + Zalman 9500cu SOCKET 939
- 1GB DDRI Corsair 400mhz
- Geforce 7800GTX 256MB + Zalman Cooler (Merk kaart is Point of View)
- DFI Nforce 4 Ultra-D
- OCZ Modstream 520 Watt (kabels kunnen losgekoppeld worden)
- Western Digital 350GB HDD SATAII
- Antec Plusview (de oude, met raam en in donkergrijs)
- 2 UV lampen voor in Case + moederbord reageert op UV licht.


(- Maxtor 200GB HDD SATAI
- Western Digital 200GB HDD SATAII) deze HDD zijn voor mij overbodig en kan je eventueel appart nog doorverkopen

bod 375€ afgehaald mits er een legale windows xp bijzit

DJones

Legacy Member
Corrupt

mogelijk is uptedaten welk bod je voorkeur is

enige meeneemprijs in gedachte

afsluitdatum

thnx

wackoamd

Legacy Member
update:

- AMD X2 4200+ 64bit (dualcore) + Zalman 9500cu SOCKET 939
- 1GB DDRI Corsair 400mhz

70euro afgehaald

dan raak je alles in onderdelen kwijt en kan de rest ook zn losse delen kopen:)

Corrupt^

Legacy Member
Momenteel gaat et tss spriggan/giamonster, afhankelijk van wie de bak effectief kan afhalen want ik zie mezelf nog niet direct naar Genk ofzo rijden (geen eigen auto atm).

Als spriggan die kan afhalen in Gent heeft hij hem, tenzij iemand meer biedt en ook kan komen afhalen. Dus atm heeft Gia de voorkeur aangezien ik bij hem al weet dat hij deze kan afhalen.

Nu moest je meer bieden dan €450 euro en je woont nog ergens in Oost-Vlaanderen kan ik die nog wel komen brengen als het echt niet anders kan.

Zij die echt geïntresseert zijn mogen me altijd pm'en voor een msn adres.

Kga die pc maandag/dinsdag in orde stellen met 1 of 2 games op om nog es alles te checken en als die in nog altijd draait zoals tijdje geleden dan kan deze vanaf woensdag afgehaald worden. Best cash geld meepakken, ik ga de koper de pc tonen al werkend en als alles owkay is betaal je en heb je hem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan