Archief - TK voeding,hardeschijf,GEIL ram,netwerkaarten,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InFiNi7y

Legacy Member
hallo aan allemaal,

Ik heb nog wat dingen te koop.

1) HD 80gig maxtor LO dus 2mb buffer IDE

Meeneemprijs zal ik op 32,5€ incl verzending zetten

2) Levicom 550watt ATX voeding

Meeneemprijs 40€ excl verzending (weegt toch wat dus ik schat op een 3-4€ verzending.)

3) 2x256mb dual channel module pc3200 400mhz van G.E.I.L. deze is een maand gebruikt geweest.

meeneemprijs 45€ incl. verzending

4) Sony Cd-rw crx210E1 48x/40x/48x

meeneemprijs 10€ excl. verzending

5) 2x netwerkaart pci 10/100 (1x 3com en 1x levelone)

meeneemprijs 5€ excl verzending voor beide.

Groetjes

(Ik behou mij het recht bla bla bla....)


Alles wat ik tekoop heb gezet hier boven is gisteren (04-02-2006) gestest, in perfecte staat.

InFiNi7y

Legacy Member
De hard disk is van 30 jan 2003, die dag is hij gemaakt, ik had hem nieuw gekocht rond april 2003, toen heb ik hem gebruikt tot eind 2004 en sinds dien heeft hij als data disk gebruikt geweest als slave in mijn pc waar zelden iets word opgezet of terug afgehaald. Maar sins September 2005 gebruik ik hem niet meer, ik heb hem gisteren nog eens getest als hij werkte om te verkopen en werkt perfect! nog altijd!


groetjes

Alles wat ik tekoop heb gezet hier boven is gisteren (04-02-2006) gestest.

InFiNi7y

Legacy Member
snapM zei:
1) 25€ incl.
is het IDE of SATA?


sorry dat ben ik vergeten te vermelden het is een IDE.

Bod noted


Ik zal eventjes de beginpost editen

Rijder17ra

Legacy Member
InFiNi7y zei:
1) HD 80gig maxtor LO dus 2mb buffer IDE
3) 2x256mb dual channel module pc3200 400mhz van G.E.I.L.
4) Sony Cd-rw crx210E1 48x/40x/48x

55,- afgehaald en snelle afhandeling gevraagd ;)

snapM

Legacy Member
waneer wordt de verkoop gestopt?
als ik de koper van de hdd wordt pm me dan even
mvg

InFiNi7y

Legacy Member
Rijder17ra zei:
55,- afgehaald en snelle afhandeling gevraagd ;)



Dat is 25 voor de HD, 5 voor cdwriter en 25 voor het ram, dat vind ik wat weinig maar goed het is genoteerd voor het ram had ik graag nog 40-45€ gehad maak er er dus 75€ van en dat mag je er maandag of dinsdag omkomen.

Groetjes

L.E.D.

Legacy Member
InFiNi7y zei:
hallo aan allemaal,

Ik heb nog wat dingen te koop.

1) HD 80gig maxtor LO dus 2mb buffer IDE

Meeneemprijs zal ik op 32,5€ incl verzending zetten

32,5 € incl verzending (aangetekend ?)

snelle afhandeling gewenst, heb hem nodig :p

InFiNi7y

Legacy Member
Dat is de meeneem prijs ik pm jou onmiddelijk


Waarom staat mijn post er 3 maal?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan