Archief - [TK] Voeding ( met USB ) + CPU-koeler + Fan [ALLES VAN NORTHQ & NIEUW]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

michielsingh

Legacy Member
Longpatje, maak er 15€ excl van en we hebben een deal!

SuPeRFunk

Legacy Member
Geef eens een richtprijs voor alles samen en alles apart aub?

Greetz

michielsingh

Legacy Member
Superfunk, een kennis van mij heeft hetzelfde pakket verkocht voor 90€ ( excl verzending ( die vrij hoog is omdat de voeding redelijk veel weegt )).

Dus ik zie dit als een richtprijs voor het totaalpakket : 90€. ( ik kan dit eventueel wel inclusief zien aangezien hij naar Nederland moest zenden en ik mij beperk tot België )

Apart kan ook maar wacht nog steeds op bevestiging van longpatje. Totaalpakket krijgt wel de voorkeur!

longpatje

Legacy Member
michielsingh zei:
Longpatje, maak er 15€ excl van en we hebben een deal!

Nieuwprijs is 22 euro, dus blijft 15 incl m'n max bod.
(15 excl + 4.30 shipping = 19.30 euro , kan ik 'm beter nieuw kopen :$ )

michielsingh

Legacy Member
@Longpatje, ok 15€ incl, ga ik mee akkoord, ik pm je sffs mijn gegevens.

@Tommi44, zeg maar, houd er wel rekening mee dat ook hier 4.3€ verzending bij komt ( vandaar dat ik liever alles als een pakket had verkocht )

Tommi44

Legacy Member
Kun je eens nakijken of het misschien als een niet-genormaliseerde zending verzonden kan worden i.p.v. kilopost. Normaal zou dit moeten lukken, desnoods met de verpakking er rond uit.

michielsingh

Legacy Member
Tommi, de CPUkoeler is reeds verkocht en de kans bestaat erin dat Longpatje de ventilator ook koopt. Hiervoor wacht ik echter nog op antwoord. Dus dan rest enkel nog de voeding en die kan vanzelfsprekend enkel als kilopost de deur uit :p

michielsingh

Legacy Member
Als ik antwoord heb van Longpatje en hij koopt de ventilator maak ik een nieuwe post op voor de voeding met meer gedetailleerde info

Tommi44

Legacy Member
Ik had het enkel over de ventilator die goedkoper verzonden zou kunnen worden als niet-genormaliseerde zending. Maar laat mij het bod van Longpatje weten dan kan ik zien of ik er meer voor geef.

michielsingh

Legacy Member
Tommi,

longpath is niet langer geïnteresseerd dus doe maar een bod.

( Kan dit idd verzenden als niet genormaliseerde zending als ik het pakje mag open doen, dit drukt de kosten tot een 2€ verzending ipv 4.3 )

michielsingh

Legacy Member
< 1 kg = &#8364; 2,30
< 350g = &#8364; 1.38

Denk dat ik er met 1.38&#8364; dan wel kom en zoniet neem ik de rest wel op mij, geen probleem

michielsingh

Legacy Member
Tommi, 7.5excl en tis voor jouw. ( 8.88incl dan, raar bedrag, maar kmoet er iets aan overhouden ook hé :p )

Dan pm ik je mijn gegevens en doe ik het dinsdag met de rest op de post.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan