Archief - [TK - TR] 2 x WD Raptor 36Gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fit

Legacy Member
Disk 1
Western Digital Raptor WD360
SATA 36Gb @ 10.000RPM
Model: WD360GD - 00FNA0
Serienummer: WMAH91228214
Productiedatum: 2 december 2003
Einde fabrieksgarantie: 1 januari 2009

Disk 2
Western Digital Raptor WD360
SATA 36Gb @ 10.000RPM
Model: WD360GD - 00FLA2
Serienummer: WMAKH1084951
Productiedatum: 12 maart 2005
Einde fabrieksgarantie: 18 april 2010

Disks zijn dus te koop of te ruil tegen andere harde schijven van een groter volume. Ik wil performance omzetten in opslagcapaciteit.

Richtprijs per schijf: 55-60€

DeFelle

Legacy Member
Ik wil er wel een ruilen tegen een Maxtor DiamondMax Plus 9, ATA, 120GB, eventueel nog met bijbetaling.

Siskos

Legacy Member
Hoor je die hardeschijven eigenlijk fel? Aangezien het 10k rpm is.

michielsingh

Legacy Member
Siskos, ik heb dat ook steken, ze maken iets meer geluid dan een normale ( als ze intens aan het werken zijn ) maar verder merk je daar niets van. Je kan hier een mooie deal sluiten me dunkt !!

-soz offtopic-

Fit

Legacy Member
DeFelle zei:
Ik wil er wel een ruilen tegen een Maxtor DiamondMax Plus 9, ATA, 120GB, eventueel nog met bijbetaling.

Hmm... is inderdaad te klein én ATA, maar ik zal het in het achterhoofd houden.

Voorlopig wacht ik echter af; misschien biedt iemand 2 identieke schijven als tegenruil, of één heel grote schijf... of gewoon geld :-)

Fit

Legacy Member
Siskos zei:
Hoor je die hardeschijven eigenlijk fel? Aangezien het 10k rpm is.

Ik heb ze in een Antec Sonata case steken; daarin rusten ze op rubberen voetjes en dan hoor je ze bijna niet. Het geluid van de fan in mijn voeding komt er bovenuit.

Lon$daLe

Legacy Member
ruilen met 1 WD 250 gb Caviar SATA ?

ik kan eventueel in hasselt afhandelen , herk de stad zou me wat teveel busrit zijn

Mr San Diego

Legacy Member
110 incl. verzending in doos met heeeeel goede bescherming, en factuur natuurlijk

Fit

Legacy Member
Gamer zei:
300GB Sata, verwacht je hier nog opleg voor ?

Hangt ervan af welk merk. 300Gb is wel het minimum, want het is geen volledige 300Gb.

Bovendien moet de schijf dan nog bij mij geraken, en die van mij bij u.

Fit

Legacy Member
Lon$daLe zei:
ruilen met 1 WD 250 gb Caviar SATA ?

ik kan eventueel in hasselt afhandelen , herk de stad zou me wat teveel busrit zijn

Hasselt is geen probleem, maar 250Gb is wel mager om te ruilen tegen zo'n performante raptor.

Fit

Legacy Member
Mr San Diego zei:
110 incl. verzending in doos met heeeeel goede bescherming, en factuur natuurlijk

Dat begint er al op te lijken, alleen de verzending zit me wel dwars. Ik verzend niet graag, zeker geen hard disks.

Ik weet niet of ik de facturen nog heb (betwijfel het eigenlijk), maar de garantie verloopt ondertussen sowieso via de fabrikant, dus daar heb je geen factuur van de winkel voor nodig.

Lon$daLe

Legacy Member
dan haak ik af , 250 gb vs 74 gb vindk al genoeg ( of da nu 10k rpm is of nie ) en mn 2de schijf van 120 er nog bijdoen vindk erover

tenzij je mn 250 gb + 20 € neemt , maar meer doek nie :)

Mr San Diego

Legacy Member
kan er eventueel iemand laten om komen (als ik me niet vergis) maar dan wel voor €100

ok, blijkbaar is het de andere kant van limburg.

bod vervalt

Remini

Legacy Member
Bod van 50 euro voor de tweede (is jonger) en 80 voor de 2+ verzendingskosten.

Goed één van de twee?

Grtz, Remi
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan