*Mercenary*
Legacy Member
En je hebt em nog geen negatieve iTrader gegeven? Chapeau voor uw geduld maat 
Verkoper is hier duidelijk zwaar in de fout gegaan door die HD's zo miserabel in te pakken. Ni verschieten als de HD die wel werkt binnekort ook de geest geeft.
Full refund en schijfkes terug naar afzender. (wel goed inpakken als je ze terugstuurt hé
)

Verkoper is hier duidelijk zwaar in de fout gegaan door die HD's zo miserabel in te pakken. Ni verschieten als de HD die wel werkt binnekort ook de geest geeft.
Full refund en schijfkes terug naar afzender. (wel goed inpakken als je ze terugstuurt hé
)