Archief - [TK] [TR] 2 x 320 gb Sata II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Mercenary*

Legacy Member
En je hebt em nog geen negatieve iTrader gegeven? Chapeau voor uw geduld maat ;)

Verkoper is hier duidelijk zwaar in de fout gegaan door die HD's zo miserabel in te pakken. Ni verschieten als de HD die wel werkt binnekort ook de geest geeft.

Full refund en schijfkes terug naar afzender. (wel goed inpakken als je ze terugstuurt hé ;) )

nikolaidis

Legacy Member
alweer een maand verder.
onlangs de belofte gehad dat hij de avond het geld ging storten omdat hij dan eindelijk geld had.
ondertussen zijn wel alweer eventjes verder, heb hem nog aantal keren gesmst(want als ik bel neemt hij niet op).
heb net gestuurd dat wanneer ik voor vrijdag niets hoor naar de politie stapt.

krijg net antwoord:

Zalig kerstfeest! ik eb em ni stuk gemaakt.



ik weet alweer wat doen zaterdag...

edit:

beantje(kristof) beweert nu dat ik nog geen rekeningnumer of bedrag heb gegeven. heb het hem nog één maal, de laatste maal gegeven en gemeld dat als ik morgen geen bevestiging krijg van hem dat het geld gestort is, ik mijn klacht bij ecops invoer(text is al helemaal klaar).

nikolaidis

Legacy Member
dinsdag heeft hij gesmst:
"Geld is nu eindelijk gestort, nu net dus duurt 3 dagen voof het er op staat, stop nu me lastig doen want ge ka n ng steeds zegn wa ge wilt"

we zijn zaterdag 4 januari en nog steeds niets ontvangen...
heb wel mijn klacht al ingevoerd bij ecpos.

iemand die weet hoe zoiets zin heeft?
in elk geval, als ik er na de examens niets van gehoord heb stap ik gewoon naar de politie.
heb toch al zijn gegevens, dus zo anoniem is hij niet.

a3ke

Legacy Member
nikolaidis zei:
dinsdag heeft hij gesmst:
"Geld is nu eindelijk gestort, nu net dus duurt 3 dagen voof het er op staat, stop nu me lastig doen want ge ka n ng steeds zegn wa ge wilt"

we zijn zaterdag 4 januari en nog steeds niets ontvangen...
heb wel mijn klacht al ingevoerd bij ecpos.

iemand die weet hoe zoiets zin heeft?
in elk geval, als ik er na de examens niets van gehoord heb stap ik gewoon naar de politie.
heb toch al zijn gegevens, dus zo anoniem is hij niet.

op ecops zeggen ze toch enkel dat je naar de loakle politie moet gaan hiervoor ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan