-[Weasle]-
Legacy Member
Ik heb hier nog het spel The Movies liggen, de Première Edition (Bonus Disc en boekje met Tips en Hints) en zou dit graag verkopen.
Het spel is nog tip top in orde, weinig tot geen krassen in de twee Dvd's.
Heb dit spel indertijd aangekocht bij L'obcede in Zelzate, heb geen factuur meer.
Verkoop het omdat het hier toch maar ligt, en ik het een tijd geleden al beugespeeld was
Meer info : http://www.themoviesgame.com/
Minimumprijs: Geen flauw idee, maar laten we zeggen 10€?
Het spel is nog tip top in orde, weinig tot geen krassen in de twee Dvd's.
Heb dit spel indertijd aangekocht bij L'obcede in Zelzate, heb geen factuur meer.
Verkoop het omdat het hier toch maar ligt, en ik het een tijd geleden al beugespeeld was

Meer info : http://www.themoviesgame.com/
Minimumprijs: Geen flauw idee, maar laten we zeggen 10€?
