Archief - [TK] Superflower SF-401

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Gegroet,

ik verkoop mijn ZWARTE Superflower SF-401..
Foto's komen eraan.. maar zit bijna op smallband dus even wachten :sad:.
Ik verkoop deze case wegens aankoop van andere case.

Extra's:
- Extra HD-bay voor 4 extra hd's , met thumbscrews vast te vijzen (dus 7hd's totaal max)
- groene neon met dual inverter
- kan eventueel paar fans bij geven, mss zelf led fans.
- plexi moet vervangen worden, maar indien intresse wil ik dit eventueel doen...
- Afhaling omgeving Aalst, verzending op kosten & risico van koper!
- buiten de plexi is case in nieuwprijs , plexi is in slechte toestand omdat er plekkers op plakten van AMD en ASUS en ik wou ze eraf prutsen en zo heb ik krassen gemaakt op de plexi ..

nieuwprijs : +/- 89€
richtprijs : +/- 45€ (nieuwe plexi zal dan wel geplaatst worden)

*edit*
extra gig besteld
Foto's

heeeeel eventueel te ruil tegen casemodding gerief (ook fake dremel en stuff)

Mvg
XortioN aka Carolus

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
²nd stamp

meeneemprijs = 45€

*edit*

eventueel te ruilen tegen harde schijf..
ook zalman cooler voor CPU of graka..

Fartman

Legacy Member
spytig dat er hbv in gecut is, anders zou ik een bod gedaan hebben

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
dat is een plakker en die is er al af zonder enige sporen ;)

Spector

Legacy Member
interesse maar das nie te doen om op te sturen en komen halen kannek zeker nie :s tis spijtig

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
65 km indeed :D
opsturen, dunno :P

Tot 20 kg € 12,40

Gent gaat ook:

42,4 km.
30 minuten rijden

Stancke

Legacy Member
Mss wel intresse,maar moet nog eens HEEEEEEEL goed nadenken

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
doe maar opt gemak , zo extreem veel haast zit er niet achter :)

Fartman

Legacy Member
Dat 'glas' dat ervoor zit, is dat een soort deurtje of hoe zit dat?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
zit geen PSU bij .. en hier is ze in nieuw staat :P
en 15€ :lol:, ma wel zonder plexi en neon é :P :unsure:

en ik heb nog alle bay plakaatjes :)

kwil dus eventueel ruilen voor:

- 120gb hd ATA .. of andere HD
- lcd schermpje (zonder kleur)
- sleeving kit
- modding gerief

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
volgende fans kan ik erbij geven:

- 92 mm doorschijnende fan
- geel gespoten 80 mm fan
- 2x zwarte 80 mm fan
- 92 mm zwarte fan
- 80 mm blauwe led fan

da heb ik eventueel nog liggen :)

Stancke

Legacy Member
En hoeveel bedraagt de prijs dan met die FAN's erbij?
Goeie koeling?
Heb je nog fotos?
Ik zou dan eerst wel mijn case moeten kunnen verkopen (is max. 2 maand out dusjah)
Hoeveel FAN's kunnen erin?
Goeie koeling?

EagleEye

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
zit geen PSU bij .. en hier is ze in nieuw staat :P
en 15€ :lol:
Ja, zonder raampje, plastiek aan de voorkant helemaal gebarsten en het metaal aan de zijkant is vervrongen :)
anyway sorry voor :offtopic: kzen al weg ;)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
loool EagleEye, da was geen offtopic en zelf al was het , trek ik mij ni aan ze, zolang het er niet over is over iets totaal anders :D

prijs met fans erbij ... weet ik nog niet , doe een bod en ik zie wel ;)

er is plaats voor 2x 80mm OF 1x 120mm aan cpu cooler (dus achteraan in case), en 2x 80mm vooraan in case ..
dus de airflow is toch vrij goed denk ik ;)

Stancke

Legacy Member
Maar alles is in perfecte staat? Heb je mss pic's met draaiende Pc in die case?
Ik moet er nog over nadenken,ik moet dan wel mijn andere case kwijtgeraken of toch tenminste geld voorzien (die heb ik maar moet er over nadenken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan