Archief - [tk] Super Rare!!!!! Ff Vii Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TatuObsessed

Legacy Member
deze gaat enkel buiten als ik een HEEEEEEL goed bod krijg :p
koop deze niet om te spelen maar staat prachtig in elke hardcoregamer van final fantasy
het gaat dus niet om één of ander dvd doosje maar om een prachige doos in trapezium vorm

meer uitleg moet hier niet bij :niceone:

Big Taj

Legacy Member
TatuObsessed zei:
deze gaat enkel buiten als ik een HEEEEEEL goed bod krijg :p
koop deze niet om te spelen maar staat prachtig in elke hardcoregamer van final fantasy
het gaat dus niet om één of ander dvd doosje maar om een prachige doos in trapezium vorm

meer uitleg moet hier niet bij :niceone:
maar mss wel een foto?

vinteg

Legacy Member
als dit een versie is die op XP werkt wilk eventueel wel bieden

vinteg

Legacy Member
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart

Rage

Legacy Member
vinteg zei:
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart

Hier werkt die perfect zonder enige patch. (winxpsp1)

Katz

Legacy Member
Heeft ook te maken met de gfx kaart.

Ik heb een ATI kaart en ne maat van mij ook en we hebben allebei hetzelfde probleem, namelijk vreemde gfx fouten vooral in de volledig 3D gedeelten zoals op de worldmap en de chocoboraces.

ps. trapezium?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trapezium

denk dat je balk bedoelt zoals vroeger altijd het geval was bij pc games. :)

TatuObsessed

Legacy Member
wanneer ik een fantastisch bod krijg :p

heb niet echt een einddatum, zoals ik al zei deze gaat enkel buiten wanneer ik tevreden ben over de bedragen
45€ incl is al begin maar ik verwacht wel wat meer

twine

Legacy Member
Voor 30€ heb ik de 7 en 8 op pc. Nieuw.
De 7 voor 15 en de 8 voor 20 los.

Klopt iets niet, of ben ik het?

killgore

Legacy Member
vinteg zei:
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart
had zelfde probleem en ik moest 2 patches installeren en het werkte perfect (sp2 btw, ma hebbet onder pure xp zonder sp's ook gespeeld met zelfde patches).

edit: twine, tis blijkbaar een speciale versie, hoewel die foto ook schoon gezichtsbedrog kan zijn :p. LIjkt me echter niet zo ...

Bjorn

Legacy Member
op ebay idd, maar is meestal wel die kleinere doos versie , met zo vanboven die balk 'pc game', hbe ze hier ook alletwee staan de grote en de kleine versie :), kleine versie is nieuw en sealed ^_^ soz voor offtopic :) , maar ik vind 45€ toch al een heel mooi bod :)

TatuObsessed

Legacy Member
zoals ik al zei tis nu ni da 45€ geen mooi bod is maar ik doe dit alleen maar om te zien hoeveel ik er voor kan krijgen
het is natuurlijk beter om het op ebay ofzo te zetten, maar dan ben ik verplicht om hem, voor welk bod dan ook, weg te doen
daarom dat ik hem ff hier heb gezet

PaLaDiN

Legacy Member
vinteg zei:
heb van ne maat al is zijn FF7 geinstalled inclusief patch en het enige wat ik zag als ik het opstarten waren de figuren (characters) omgeving was helemaal zwart
kan zijn wegens ati kaart, ik zelf heb een geforce dus de nvidia patch voor ff7 lost alle probs op. Je kan natuurlijk altijd in software mode spelen
En btw ja kan het spel nog makkelijk nieuw en sealed krijgen op ebay (heb tijdje geleden zelf nog 1 gekocht voor 20€ ofzo)

Rage

Legacy Member
Ik heb een ATI kaart, en ik heb net ontdenkt dat ik idd een patch had geinstalleert... wel ene voor een RivaTNT geloof ik. (nvidia patch is da zeker?)

die werkt dus evengoe voor ATI

spikie

Legacy Member
word er eigelijk nog over mijn bod nagedacht of ist te weinig? indien het te weinig is, geef dan een startprijs op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan