MinM
Legacy Member
nieuwe kaart, zaterdag 6 oktober aangekocht
waarde 139€
mag weg voor 110€
doos in perfecte staat alle bedradingen nog in plastiek
driver cd nog niet opengedaan...
rede van verkoop wil bij mij niet werken in crossfire
ik ga nog een aantal testen doen check dit topic aangaande mijn probleem
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/help-x1950pro-in-crossfire.530741
in single card mode werkt deze perfect geen zorgen over maken
deze prijs is een direct meeneem prijs
waarde 139€
mag weg voor 110€
doos in perfecte staat alle bedradingen nog in plastiek
driver cd nog niet opengedaan...
rede van verkoop wil bij mij niet werken in crossfire
ik ga nog een aantal testen doen check dit topic aangaande mijn probleem
https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/help-x1950pro-in-crossfire.530741
in single card mode werkt deze perfect geen zorgen over maken
deze prijs is een direct meeneem prijs