Archief - [TK] Sony Vaio Notebook/Laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dennisgodderie

Legacy Member
Sony Vaio FS-315M

Specificaties:

De Vaio VGN-FS315M is opgebouwd rondom een Pentium M740 processor van 1,73 GHz, met 1GB RAM en een harde schijf van 80 GB. De DVD brander van de VGN-FS315M ondersteunt Dual Layer. De beschikt over een analoge modem Ethernet 10/100 en Wi-Fi 802.11 b/g interface, maar ook een i.Link IEEE 1394 en 3 USB 2.0 poorten. De VGN-FS315M heeft een 15,4" scherm en een NVidia GeForce Go 6400 met TurboCache technologie.

- Besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
- Cache geheugen 2 MB
- Processor Pentium M 740
- RAM 1GB
- Hard Disk 80 GB
- Scherm Ecran LCD 15,4" X-black met dubbele lamp 1280 x 800 WXGA
- Videokaart NVIDIA GeForce Go 6400 met TurboCache
- CD/DVD speler/brander Dual layer DVD±RW speler (8x)
- Memory Card Reader Compatible Memory Stick PRO en Memory Stick Duo
- USB 3x USB 2.0
- Modem/Ethernet Poort
- Modem V92/V.90, K56 flex
- Ethernet 100 BASE-TX / 10 BASE-T
- i-Link 1 poort i.Link IEEE 1394 TV Uitgang
- WLAN Wireless LAN 802.11b/g
- PCMCIA
- Afmetingen 264,5 x 35,9 x 364 mm
- Gewicht 2,9 kg
- Meegeleverde accessoires Lichtnetadapter, Batterij, Voedingskabel

Extra info:

Reden verkoop: overstap naar Apple omwille van job.
Aankoopdatum: 07-11-2005
Prijs uitbreiding ram-geheugen met 512MB: 135€


De Sony Vaio’s zijn uitgerust met een subliem beeldscherm, dat door geen enkele andere laptop geëvenaard wordt. De behuizing is geen gespoten plastiek zoals bij andere merken, maar van een soort hard plastiek (zo lichtjes geribbeld). Beschadigingen (schrammen) zie je niet.

Foto’s: http://users.telenet.be/godderie/Sony



Beginprijs: 1000€
Meeneemprijs: 1200€

Afhalen te Limburg, regio Genk. Geen verzenden (of toch geen voorkeur en risico op kosten van de koper).

Osis1984

Legacy Member
:offtopic: bij uw 1e foto rechtsboven staat zo een soort agenda met events en to do bij, welk programma gebruikt ge daarvoor ??

consider it a free up ;)

dennisgodderie

Legacy Member
Echt niemand interesse voor dit beestje?

Nieuwe meeneemprijs: 1100€

Moes

Legacy Member
heb wel interesse, maar moet dan eerst mijn laptop kwijtgeraken.

dennisgodderie

Legacy Member
hop hop verkopen die handel dan ;)
Ik wil hem ook weg hebben zodat ik een powerbook kan gaan kopen ;)

Arten

Legacy Member
alle papieren en software er nog bij?
hoelang gaat de batterij mee?

dennisgodderie

Legacy Member
Alle papieren zijn er nog bij ja, zo ook de hele doos met bijkomende cd's en boekjes :)

Batterij gaat 2.5 uur mee, je kan die instellen of je hem op lagere Mhz wilt doen draaien, beeld dimmen e.d. daar hangt het ook van af, maar gemiddel 2.5 uur :)

Arten

Legacy Member
hoe zit da met die videokaart, is da nu van het gewoon ram da hij pakt of heeft die zijn eigen geheugen ?
en wat kan hij aan qua prestaties of spellen of wat dan ook ?

ik zal sebiet eens vragen, want ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
wat dacht je van 900 euro ???

dennisgodderie

Legacy Member
Awel, van die videokaart... daar vraag je me iets. Ik zou niet weten of hij die gebruikt van het ram geheugen of niet. Als ik bij de specs kijk van de laptop, staat er 1GB (normaal als hij 128mb van de ram zou gebruiken, zou er 896Mb moeten staan)...

Games draaien vlot, ik heb er FEAR op gespeeld even op 1024x768 en draaide vlotjes. Qua gamen vlot het goed.

Ik kan hem echt niet onder de 1100 laten gaan. Ik verlies nu al op 4 maand tijd maar liefst 450€ :(

dennisgodderie

Legacy Member
Ik weet het niet juist, kan dus wel zijn. Maar het is een soort nieuwe technologie "TurboCache". Ik weet er ook niet het fijne van, alleen dat hij games goed draait :D

SuPeRFunk

Legacy Member
Bod van 925 euro geleverd, maar dan moet het wel vlug gaan :)

Ik denk dat hoe langer je wacht, hoe minder hij waard wordt... HINT HINT ;)

Greetz

SuPeRFunk

Legacy Member
dennisgodderie zei:
Ik heb al een bod van 1000€ via Ivanhoejupiler.be

:wtf: wie en vanwaar heb je dat bod?

Ik zie dat nochthans niet staan in die thread op Ivanhoejupiler.be...

Greetz

dennisgodderie

Legacy Member
Via mail heb ik dit gekregen. Maar 't is van 2dehands uit zie ik net :)
Mijn excuses. Maar ik doe hem sowieso niet weg onder de 1100€. Hij is even 450€ goedkoper als in de winkel op moment (met de 512Mb ram extra) op 4 maand tijd... anders hou ik hem wel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan