lizzardking
Legacy Member
Deze pc werd aangekocht op 26Feb 2007 dus nog geen jaar oud dus nog steeds in garantie.
Werd aangekocht voor studies van mijn vriendin.
Pc in nieuwstaat: geen kras op te bevinden (ook niet buitenkant).
Bijgeleverde software is de windows vista en vermoet een trail van office 2007.
Alles nog kompleet met boekjes, oplader, muis (krijg je gratis bij)...
Bieden vanaf 750€
Meeneem 800€
Meer info:
http://vaio.sony.be/view/ShowProduct.action?product=VGN-N21E%2FW&site=voe_nl_BE_cons&category=VN+N+Series
Werd aangekocht voor studies van mijn vriendin.
Pc in nieuwstaat: geen kras op te bevinden (ook niet buitenkant).
Bijgeleverde software is de windows vista en vermoet een trail van office 2007.
Alles nog kompleet met boekjes, oplader, muis (krijg je gratis bij)...
Bieden vanaf 750€
Meeneem 800€
Meer info:
http://vaio.sony.be/view/ShowProduct.action?product=VGN-N21E%2FW&site=voe_nl_BE_cons&category=VN+N+Series