Archief - [TK] sk939 onderdelen en AGP graka

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mythos

Legacy Member
Het word hoog tijd voor weer eens een PC upgreat.

Dus hier door doe ik volgende oudere dingen van de hand.



2x 512MB Apacer DDR ram PC 2700 CL2.5

MSI NX7600GS-TD512Z, 512MB, AGP Pic

2x Asus A8V Deluxe Pic & Info

Sound Blaster PCI 512 Sound Card Pic & Info

Was nog vergeten toe tevoegen

Heb ook nog 2 Chieftec Midi tower cases - Zilver & Donker Paars
De Zilvere heeft een Plexi deur wand.
Wat ik nog zou kunnen vragen voor dees dingen geen idee dus doe een bod en we zien wel.

successor

Legacy Member
€15 voor 1 van die A8v deluxe moederbordjes, excl uiteraard.

reavermaster

Legacy Member
25e exclu voor zon bordje van asus.
Graag snel afhandelen.

babbelut

Legacy Member
op de link van de graka staat pci express, jij zegt agp...

Mythos

Legacy Member
bod van
Hawkeye
fromalk
en Reavermaster genoteert

@Babbelut het is wel degenlijk een AGP kaart idd had op de foto niet gezien dat deze een PCI versie was, de Kaart ziet er namenlijk juist het zelfde uit. Zal voor een AGP pic zoeken.
Deze is btw nog niet zolang geleden aangekocht minder dan een Jaar dus ook nog garantie op.
Heb de juist link en pic gezet nog maals mijn excuses had me idd goed vergist.

Deze is btw aan gekocht geweest bij Loveno. Link

babbelut

Legacy Member
Mythos zei:
bod van
Hawkeye
fromalk
en Reavermaster genoteert

@Babbelut het is wel degenlijk een AGP kaart idd had op de foto niet gezien dat deze een PCI versie was, de Kaart ziet er namenlijk juist het zelfde uit. Zal voor een AGP pic zoeken.
Deze is btw nog niet zolang geleden aangekocht minder dan een Jaar dus ook nog garantie op.
Heb de juist link en pic gezet nog maals mijn excuses had me idd goed vergist.

Deze is btw aan gekocht geweest bij Loveno. Link

ow, beetje boven mijn budget :(

Zitaki

Legacy Member
Minimum voor die AGP graka aub., is niet meer de top natuurlijk? Speelt die COD4?
Passief gekoeld als ik goed kijk?

Mythos

Legacy Member
Zitaki zei:
Minimum voor die AGP graka aub., is niet meer de top natuurlijk? Speelt die COD4?
Passief gekoeld als ik goed kijk?

75€ of zo (heb geen idee wat ik moet vragen) of je er CoD4 mee kunt spelen geen idee, heb deze Graka vooral altijd gebruikt in men Media pc en voor af en toe op te WoWen daarom ook dat deze pasieve cooling heeft wou een stille pc in de living ;-)
Uiteraard naarmate deze nog niet zo oud is zit hier ook nog alles bij doos kabels ect... plus factuur voor de garantie. (Site Note, bij loveno hadden ze me ook gezegt dat dit de beste Pasieve cooling AGP Graka is)

Box

Legacy Member
50€ wil ik wel geven voor die graka, afgehaald in Leuven.
Indien te weinig (ik heb gewoon niet meer veel geld over om een oude pc met agp up te daten), negeer maar ;)

fromalk

Legacy Member
hoeveel is de meeneemprijs voor het ram dan, vind mijn bod al zeer redelijk :p

Mythos

Legacy Member
fromalk zei:
hoeveel is de meeneemprijs voor het ram dan, vind mijn bod al zeer redelijk :p

Ik wou deze avond idd verschillende PM's sturen voor dingen af te ronden dus ook de ram.

Mythos

Legacy Member
OK;

Ram Sold aan Fromalk voor 20€
a8v Deluxe sold aan Hawkeye 16 en RSSD voor 30€

Ik ga jullie deze avond nog PMen voor mijn gegevens en die van jullie.
Moet ook nog effjes controleren naarmate jullie toch wel een stukje van mij afwonen veronder stel ik dat jullie liefst verzending hebben. Dus moet ik eens zien hoeveel dat is voor die Mobo's, voor de ram is dit ofc geen probleem.

@Box: 50€ vindt ik wat weining naarmate deze niet zo oude is. Voor 65€ kan al eens nagedacht worden ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan